Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #1 Skrevet 5. mai 2021 Datteren minner meg om Carina Dahl. Flere som synes det? Anonymkode: 1c27b...3ad
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #2 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Datteren minner meg om Carina Dahl. Flere som synes det? Anonymkode: 1c27b...3ad Hm, kanskje litt. Jeg synes hun minner meg om noen, men jeg klarer ikke plassere det helt. Har liksom landet på at det må være en lærer fra barneskolen eller noe, for hun virker så tålmodig og behagelig som person. Litt sånn som den hyggelige vikarlæreren som lot deg tegne siste 5 min fordi du var ferdig ned oppgavene og i tillegg sa du var flink til å tegne, hvis du skjønner 😂 Anonymkode: 2bae3...059
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #3 Skrevet 5. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Hm, kanskje litt. Jeg synes hun minner meg om noen, men jeg klarer ikke plassere det helt. Har liksom landet på at det må være en lærer fra barneskolen eller noe, for hun virker så tålmodig og behagelig som person. Litt sånn som den hyggelige vikarlæreren som lot deg tegne siste 5 min fordi du var ferdig ned oppgavene og i tillegg sa du var flink til å tegne, hvis du skjønner 😂 Anonymkode: 2bae3...059 Hun virker som en veldig snill person ja. Vet ikke hvorfor hun minner meg om Carina. Men av og til så ser jeg likheten 😁 Anonymkode: 1c27b...3ad
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 52 minutes ago, Anonym bruker said: Datteren minner meg om Carina Dahl. Flere som synes det? Anonymkode: 1c27b...3ad NEI Anonymkode: 7f24d...275
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå