Gå til innhold

Når mannen din har lastet ned Tinder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt det dårlig i forholdet lenge. Jeg har tillittsproblemer til mannen min fordi han har løyet en del tidligere, egentlig om bagateller, men det er nok for meg. Han laget seg også en profil på en datingside for rundt 7 år siden, noe som har ført til at jeg alltid er på vakt. Vi har 2 barn. Han sier han bare skulle "se" på Tinder.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg stoler jo ikke på han, elsker han ikke. Uten barna hadde valget vært enkelt. 

Hva hadde du gjort ?

Anonymkode: 76108...733

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Du stoler ikke på han
- Du elsker han ikke
- Han ønsker seg tydeligvis noe annet

Er ikke valget enkelt?

Barn merker det når forholdet ikke fungerer uansett hvor mye man prøver å skjule det for dem, og er det ikke bedre for barna at dere går fra hverandre nå før det blir skikkelig konflikter.
Blir det konflikter vil bruddet bli styggere, og samarbeidet om barna i etterkant vanskeligere

Anonymkode: bdea3...cca

Skrevet

Hadde aldri holdt ut i et slik forhold, ikke engang for barna. Man fortjener nå å ha det bra. Han har det tydeligvis ikke bra, han heller, og det viser han ved å gjøre slike ting. For meg ville valget vært veldig enkelt, jeg hadde gått. 
Jeg gikk fra min samboer gjennom mange år, med felles barn for noen år siden. Riktignok av andre grunner, men ingen av oss hadde det bra, og barna hadde det heller ikke bra. Det var en giftig stemning i det hjemmet, selv om vi prøvde å kamuflere det som ikke var bra. Jeg tror ikke man får til det over tid. 

Ønsker deg uansett lykke til, og håper du lander på det som føles riktig for deg, og det som gjør deg lykkelig. Det er det bare du har svaret på. 

Anonymkode: 0582e...059

Skrevet

Dette er jo bare helt trist og merkelig forhold. Jeg hadde ikke orket å leve sånn selv med felles barn. I min verden er det overhodet ikke greit at man er på datingsider eller singelsider eller nakenprat osv, bare for å utvide temaet en smule mer enn i overskriften din. Man flørter heller ikke med venner av motsatt kjønn. 

Jeg hadde krevd han slettet dette allerede for 7 år siden. Gjorde han ikke det ville jeg jo dratt da. "Å bare se" er ikke bare å se, man åpner opp for at man kan la seg friste. Og det er ikke greit, ferdig snakka 🙈 

Synes ikke du trenger å holde ut pga barn i dette triste forholdet. 

Anonymkode: ddabb...ad4

Skrevet

Det hadde jeg tatt som et tegn på at han var på jakt etter noe annet og ble hos meg bare til dette nye var funnet og det er praktisk å ha en kone til å bidra i hus, hjem og med barn.

Hadde ikke blitt hos en mann jeg gikk og ventet på at skulle bytte meg ut altså, da hadde jeg selv med felles barn heller gått.

Anonymkode: aae2d...f98

Skrevet

Det er jo bare en ting å gjøre, true med å flytte ut. Å hører han ikke, begynner du å lete etter leilighet. 

Skrevet

Jeg synes man skal holde ut mye for barna. Men det er ikke bra å vokse opp i et hjem uten tillit og kjærlighet. Det virker ikke som om det er mye å bygge på hos dere. Utrolig trist å høre om, egentlig. 

Anonymkode: 3d3a2...fd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...