Durni Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 (endret) Jeg har en nabofamilie som jeg ser rett inn på glassverandaen til. Jeg kan liksom ikke unngå å se dem når jeg passerer mine vinduer, de sitter der med vinduer fra gulv til tak. De sitter der ute hele året, hver kveld. Foreldrene, særlig den ene drikker vin nesten hver kveld. Minst 5 dager pr uke, og det kastes mengder med flasker i felles glassavfall i nabolaget. I min verden er dette mer drikking enn vanlig. Hva tenker dere? Endret 4. mai 2021 av Durni
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Høres ut som om det er alkoholproblemer, hvis mengden du gir inntrykk av her stemmer. Er det barn i familien ville jeg vært veldig obs. Samme om den som drikker mest kjører bil tidlig morgenen etterpå - gjør de det hadde jeg varslet politiet når vedkommende kjørte. Anonymkode: 31091...507
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Durni skrev (13 minutter siden): Jeg har en nabofamilie som jeg ser rett inn på glassverandaen til. Jeg kan liksom ikke unngå å se dem når jeg passerer mine vinduer, de sitter der med vinduer fra gulv til tak. De sitter der ute hele året, hver kveld. Foreldrene, særlig den ene drikker vin nesten hver kveld. Minst 5 dager pr uke, og det kastes mengder med flasker i felles glassavfall i nabolaget. I min verden er dette mer drikking enn vanlig. Hva tenker dere? Driter det fullt. Anonymkode: 4725f...ce6
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2021 #4 Skrevet 5. mai 2021 19 hours ago, Durni said: Jeg har en nabofamilie som jeg ser rett inn på glassverandaen til. Jeg kan liksom ikke unngå å se dem når jeg passerer mine vinduer, de sitter der med vinduer fra gulv til tak. De sitter der ute hele året, hver kveld. Foreldrene, særlig den ene drikker vin nesten hver kveld. Minst 5 dager pr uke, og det kastes mengder med flasker i felles glassavfall i nabolaget. I min verden er dette mer drikking enn vanlig. Hva tenker dere? Anonymkode: e800c...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå