Gå til innhold

Hemmeligheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle har vi vel div små hemmeligheter. Men hvilke større hemmeligheter har du som du kommer til å ta med deg i graven?

Kan nevne noen jeg selv har:

Fant min eks sitt gjemmested for penger tjent på svart arbeid og poker, og tok av og til en tusenlapp derfra (da vi bodde sammen). 

Da vi flytta fra hverandre sendte jeg noen gullsmykker som var hans til gullbrev.no og fikk penger for dem. Han hadde glemt at han hadde de. 

Meldte han til nav pga jobbing og reise under sykemelding. 

Meldte han til politi og skatteetat for skatteunndragelse og svart arbeid. 

Disse tingene får aldri noen vite om annet enn dere her inne. 

Anonymkode: 2a1a3...29c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare oss og hele landet.

Dobbelmoralen lenge leve...

Vet ikke om jeg har noe som er så hemmelig, men hadde jeg hatt det ville jeg aldri skrevet det på nett.

Anonymkode: 97c8f...5ca

Skrevet

Jeg har i flere år hatt et hemmelig lesbisk forhold med søsteren til mannen min. Familien vet at hun er lesbisk, men de aner ikke at det er meg hun ligger med. 

Anonymkode: 25d92...24a

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Bare oss og hele landet.

Dobbelmoralen lenge leve...

Vet ikke om jeg har noe som er så hemmelig, men hadde jeg hatt det ville jeg aldri skrevet det på nett.

Anonymkode: 97c8f...5ca

Ja, heeeeele landet vet du. Tror du det er sååå mange personer her inne da? Nei, tror ikke det gitt. Ingen sjans for at jeg skal bli identifisert akkurat. 

Skrevet

At bestefaren min tok meg i skrittet (koste med høna, sa han) og tungekysset med meg, da jeg var barn.

Anonymkode: 5431e...5c4

Skrevet
21 minutes ago, Anonym bruker said:

At bestefaren min tok meg i skrittet (koste med høna, sa han) og tungekysset med meg, da jeg var barn.

Uff, dette er ille! Og ikke noe han burde slippe unna med 

Anonymkode: de0b5...0fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Uff, dette er ille! Og ikke noe han burde slippe unna med 

Anonymkode: de0b5...0fd

Han døde da jeg var 10. Jeg satt i begravelsen og jublet høyt inni meg. Jeg forsto nok etterhvert at det ikke var greit det han gjorde, men sa aldri noe. Jeg har heller ikke fortalt det til noen i ettertid. Vet ikke hvorfor, for jeg har jo ikke noe å skamme meg over. Det har liksom bare blitt slik. Er over 30 år siden han døde, så blir rart å skulle fortelle noen om det nå.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Han døde da jeg var 10. Jeg satt i begravelsen og jublet høyt inni meg. Jeg forsto nok etterhvert at det ikke var greit det han gjorde, men sa aldri noe. Jeg har heller ikke fortalt det til noen i ettertid. Vet ikke hvorfor, for jeg har jo ikke noe å skamme meg over. Det har liksom bare blitt slik. Er over 30 år siden han døde, så blir rart å skulle fortelle noen om det nå.

Jeg har en venninne som har opplevd lignende og mer alvorlig misbruk fra bestefar. Hun har ikke fortalt det til foreldrene sine for å ikke bry, bestefaren lever ikke i dag.

Hun har psykiske utfordringer såvel som fysiske, og jeg mistenker jo at dette henger litt sammen med det som skjedde.

Anonymkode: 229ac...62f

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Håper det går bra med deg da❤️

Dytt! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Håper det går bra med deg da❤️

Dytt! 

Takk❤️!

Ja, det går jo i grunnen bra med meg. Jeg  er en person som aldri slipper noen inn, hverken psykisk eller fysisk. Jeg har ikke behov for nærhet. Liker ikke kyssing. Eller å bli tatt på. Jeg har heller ikke et stort seksuelt behov.

Jeg har gjennom jobb tatt mye videreutdanning innen psykisk helse. Det har jeg gjort for å forstå meg selv. Jeg var mye i konflikt med min mor i ungdomstiden. Det tror jeg var fordi jeg underbevisst var sint på henne, fordi hun burde forstått? Hun døde da jeg var var i begynnelsen av tjueårene. Jeg savner henne ikke. Jeg VIL savne henne, men jeg får det liksom ikke helt til. Det er akkurat som om jeg har en ekstremt kynisk og kald side, som jeg egentlig ikke har helt kontakt med. Denne siden forteller jeg aldri om til folk. Da hadde de bok trodd jeg var psykopat eller noe.

Jeg har tre unger, som er de eneste menneskene jeg med hånden på hjerte kan si at jeg elsker. Jeg sliter i parforholdet til faren deres/ min sambo.

Nå aner jeg ikke om mine livsutfordringer kommer av hvordan min bestefar behandlet meg. Jeg aner virkelig ikke. I det siste, pga forholdet til sambo, har jeg tenkt at jeg kanskje burde oppsøke psykolog? Før jeg fryser han ut, slik jeg gjorde med min mor. Fornuften i meg sier at jeg burde sagt det til han for lenge siden. Hjertet mitt sier at ingen har noe med dette, så ikke si det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Takk❤️!

Ja, det går jo i grunnen bra med meg. Jeg  er en person som aldri slipper noen inn, hverken psykisk eller fysisk. Jeg har ikke behov for nærhet. Liker ikke kyssing. Eller å bli tatt på. Jeg har heller ikke et stort seksuelt behov.

Jeg har gjennom jobb tatt mye videreutdanning innen psykisk helse. Det har jeg gjort for å forstå meg selv. Jeg var mye i konflikt med min mor i ungdomstiden. Det tror jeg var fordi jeg underbevisst var sint på henne, fordi hun burde forstått? Hun døde da jeg var var i begynnelsen av tjueårene. Jeg savner henne ikke. Jeg VIL savne henne, men jeg får det liksom ikke helt til. Det er akkurat som om jeg har en ekstremt kynisk og kald side, som jeg egentlig ikke har helt kontakt med. Denne siden forteller jeg aldri om til folk. Da hadde de bok trodd jeg var psykopat eller noe.

Jeg har tre unger, som er de eneste menneskene jeg med hånden på hjerte kan si at jeg elsker. Jeg sliter i parforholdet til faren deres/ min sambo.

Nå aner jeg ikke om mine livsutfordringer kommer av hvordan min bestefar behandlet meg. Jeg aner virkelig ikke. I det siste, pga forholdet til sambo, har jeg tenkt at jeg kanskje burde oppsøke psykolog? Før jeg fryser han ut, slik jeg gjorde med min mor. Fornuften i meg sier at jeg burde sagt det til han for lenge siden. Hjertet mitt sier at ingen har noe med dette, så ikke si det.

Det høres ut som du bør oppsøke psykolog, spør du meg. Man kan få god hjelp, hvis man finner den rette psykologen. Jeg har fått et bedre liv. Det krevde riktignok litt, først jobb med å finne riktig psykolog, så 3 år i terapi, men det er det beste jeg har gjort for meg selv.

Anonymkode: 07f1f...82f

Skrevet

Det HI beskriver synes jeg er å synke dypt. Hadde jeg gjort noe sånt hadde jeg heller aldri fortalt det til noen. Du som opplevde seksuelle overgrep i barndommen, derimot: å fortelle er din mulighet til personlig vekst, bearbeidelse og eventuelt helbredelse. Så jeg ville fortalt, hvis du har noen du stoler på. 

Skrevet

DYTT! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Det HI beskriver synes jeg er å synke dypt. Hadde jeg gjort noe sånt hadde jeg heller aldri fortalt det til noen. 

Nei ikke sant? Det er jo derfor jeg lat det bli mine hemmeligheter. 

Har også hatt meg med en fyr noen ganger mens min daværende samboer var borte. 

Så saken er jo den, at dere gjerne kan tenke at jeg har sunket dypt. MEN dere vil jo aldri få vite om feks noen dere kjenner gjør slike «uhørte» ting. Sikkert ingen av mine venner som ville trodd det om meg heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...