Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #1 Skrevet 4. mai 2021 Spørsmål: solgte noe på Finn på søndag. De vippset 1000 kr til meg da de hentet på søndag. Står inne på vipps at de har sendt 1000 kr. MEN pengene har ikke kommet inn på konto, hva kommer det av??? Noen som vet? Anonymkode: 7c75f...a75
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #2 Skrevet 4. mai 2021 Kan være at vedkommende som "sendte" pengene ikke hadde dekning på sin konto. Da blir det stående som sendt til det oppdateres i systemene og det oppdages at det ikke er trukket noen penger fra den kontoen likevel. Anonymkode: c8cd8...ebd
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Om dere har forskjellig bank skjer det også at det tar noen dager om de ikke har straksoverføring. Anonymkode: 8a13a...6ea
Listedamen Skrevet 4. mai 2021 #4 Skrevet 4. mai 2021 Pengene kommer umiddelbart hvis man har selve kontoen tilknyttet Vipps. Bruker man bankkort så tar det noen dager.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #5 Skrevet 4. mai 2021 Listedamen skrev (26 minutter siden): Pengene kommer umiddelbart hvis man har selve kontoen tilknyttet Vipps. Bruker man bankkort så tar det noen dager. Jeg har kontoen tilknyttet, men mulig ikke betaler har det. Anonymkode: 7c75f...a75
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #6 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Kan være at vedkommende som "sendte" pengene ikke hadde dekning på sin konto. Da blir det stående som sendt til det oppdateres i systemene og det oppdages at det ikke er trukket noen penger fra den kontoen likevel. Anonymkode: c8cd8...ebd Hvis den som sender ikke har dekning på konto så får man jo ikke sendt noe, det skjer værtfall med meg Anonymkode: 4fc8e...981
Listedamen Skrevet 4. mai 2021 #7 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Jeg har kontoen tilknyttet, men mulig ikke betaler har det. Anonymkode: 7c75f...a75 Ja, det handler om den som sender pengene, så hvis vedkommende har kort så tar det noen dager. Du har nok pengene snart
uhhuhher Skrevet 4. mai 2021 #8 Skrevet 4. mai 2021 Hvis kjøper har lagt inn kredittkort i Vipps og betaler fra det, kommer pengene etter noen dager. Hvis de trekker fra debet/konto, går pengene rett inn hos selger. 🙂 Hvis de står som ankommet på Vipps, så er de på vei.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #9 Skrevet 4. mai 2021 uhhuhher skrev (5 minutter siden): Hvis kjøper har lagt inn kredittkort i Vipps og betaler fra det, kommer pengene etter noen dager. Hvis de trekker fra debet/konto, går pengene rett inn hos selger. 🙂 Hvis de står som ankommet på Vipps, så er de på vei. Denne er riktig! Anonymkode: 27938...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå