Gå til innhold

Snørr og hoste !

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 åringer har vært hjemme 3 dager pluss helg med masse snørr. I dag kom det hoste ! Det teller vel som restsymptomer så lenge etter ? Eller må jeg teste henne ? 

Anonymkode: fcdbc...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke har testet henne så burde du teste mener jeg da. Et barn i bhg til min sønn var slik, begynte med masse snørr også etter noen dager kom hosten. Han fikk påvist korona 

Anonymkode: 393fb...e2c

Skrevet

Tydeligvis ulikt fra barnehage til barnehage hvor strengt dette er. Men min 4 åring og 2 åring har hatt rennende tykk snørr og periodevis hoste i 2 måneder nå. Allmenntilstanden topp og ingen har mast om verken være hjemme fra bhg eller testing. Da måtte nok hele barnehagen ha vært stengt hos oss..

Anonymkode: 20ac5...694

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tydeligvis ulikt fra barnehage til barnehage hvor strengt dette er. Men min 4 åring og 2 åring har hatt rennende tykk snørr og periodevis hoste i 2 måneder nå. Allmenntilstanden topp og ingen har mast om verken være hjemme fra bhg eller testing. Da måtte nok hele barnehagen ha vært stengt hos oss..

Anonymkode: 20ac5...694

Det er jo nettopp fordi folk sender ungene sine i barnehagen med sånne symptomer at de har tykk snørr og hoste i 2 mnd. Selv om det ikke er korona, er det smittsomt og man blir aldri kvitt det. To av kollegaene mine måtte være hjemme hele forrige uke pga heftig forkjølelse, smittet på jobb (bhg). Det er en evig runddans 😔. I fjor på disse tider, da det var null toleranse for sånt, så smittet det minimalt og det var svært lite med fravær hos både barn og ansatte. 

Anonymkode: c3724...0c4

Skrevet

Hosten er et nyoppstått symptom, derfor må hun være hjemme.

Anonymkode: 35fae...72b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...