Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Syns det ser utrolig fint ut der, har vært der et par ganger. Hvordan er miljøet blant barn og unge? Hvordan er skolene og barnehagene? Har familie og venner i Ørsta og Volda kommune og der vet jeg at det er et lite dårlig miljø, spesielt ørsta, mye drikking helt ned i 12-13 års alderen. Ja, det kan forekomme de fleste steder, men vet det er ille der. Så, fortell meg litt om Ulsteinvik Anonymkode: 13d62...7f7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Jeg ønsker også å vite.🙂 bor i en liten kommune i nærheten og slik ting er her nå ønsker jeg meg bort. For lite miljø med små klasser blir gjentakende intriger som gjør meg forbannet. Ungen grunn til å smile her i dag i vertfall. Anonymkode: 582ae...2f4
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #3 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg ønsker også å vite.🙂 bor i en liten kommune i nærheten og slik ting er her nå ønsker jeg meg bort. For lite miljø med små klasser blir gjentakende intriger som gjør meg forbannet. Ungen grunn til å smile her i dag i vertfall. Anonymkode: 582ae...2f4 Ikke bare greit med små klasser heller. Er mye intriger i store klasser og, men ikke på den måten, tror jeg. Håper noen kan svare hi Anonymkode: 13d62...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå