Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #1 Skrevet 3. mai 2021 Alt de tror de kan gjøre. Terrorlister på skolen, kaste vann og lignende på 1 klassingene på skolen, kaller folk på skolen stygge ting, rektor prøver vist å gjøre noe! Russen drar med 1 klassinger på rulling, tross regler pga korona. En 1 klassing fra en annen plass i regionen var med selv om den var i ventekarantene, så nå får de andre som og var med denne personen( som og nå har havnet i ventekarantene), og i tillegg vært med russ og rullet, hat meldinger og trusler fra russen! Er jo bare en gjeng umodne idioter! Hvorfor dra med andre i bussen, skal ikke oppsøke plasser med stort smittetrykk, eller være over 10 personer nå! Blir oppgitt, skulle bare kuttet ut hele russetiden slik det er nå.... Buss og bil kan jo være rosa, lilla, sort, gul, blå , rød....... kan velge hva russ en vil være( blå, rød, grønn, sort osv og dra med mindreårige på buss/bil Anonymkode: 2c579...fa6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #2 Skrevet 3. mai 2021 Jeg vet! Har anneldt noen fra en russebuss som dro jenta mi på 10år med seg i bussen og slapp henne av 5kilometer utenfor byen. Ingen hus i nærheten. Jeg blir så sinna!! Anonymkode: 026c6...563
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #3 Skrevet 3. mai 2021 Jeg forstår ikke konseptet med russ (er fra utlandet, og vi har ikke feiring av endt skolegang FØR skolegangen faktisk har endt, det eneste vi har er avslutningsball etter siste eksamen). Og det er så mye dritt som følger med - fyll, voldtekter, hærverk, misbruk av mindreårige (ikke noe rart, når russesangene heter blant annet "Er du 13, er du med", og artisten som skrev sangene hylles over hele Norge og representerer Norge i MGP). De driter i koronareglene også. Nå er ikke all russ slik. Men når det gis frislipp for at unge mennesker drikker tett i flere uker og ruller rundt med buss fulle og gærne, er det ikke noe rart at mye kan skje. Anonymkode: 0aedc...6bf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #4 Skrevet 3. mai 2021 Ikke alle dette gjelder, altså. Her har ikke russefeiringen begynt enda. På skolen hvor det er 700 elever, altså ikke en liten skole, er det ingen busser. Ingen feiring enda, fordi de respekterer reglene. De planlegger frokost utendørs 17.mai, de planlegger telttur og hyttetur. Jeg skulle ønske de fikk feire mer, utenfor kohort. Treffe nye folk, feste og være bekymringsløse som man skal være i russetiden. Anonymkode: 505c2...fc2
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #5 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ikke alle dette gjelder, altså. Her har ikke russefeiringen begynt enda. På skolen hvor det er 700 elever, altså ikke en liten skole, er det ingen busser. Ingen feiring enda, fordi de respekterer reglene. De planlegger frokost utendørs 17.mai, de planlegger telttur og hyttetur. Jeg skulle ønske de fikk feire mer, utenfor kohort. Treffe nye folk, feste og være bekymringsløse som man skal være i russetiden. Anonymkode: 505c2...fc2 Hvorfor må man feste? Anonymkode: 0aedc...6bf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #7 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor må man feste? Anonymkode: 0aedc...6bf Fordi man er 19 år...? De fleste på 19 år fester altså. Anonymkode: 21041...757
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #8 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Fordi man er 19 år...? De fleste på 19 år fester altså. Anonymkode: 21041...757 Men hvorfor skal man feste bare fordi man er 19? Jeg har aldri festet så mye som ungdommen nå gjør, og heller ingen av mine medelever har gjort det. Det ble folk av oss også, selv om vi ikke lå dritings i tre uker i slengen da vi var 19. Anonymkode: 0aedc...6bf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #9 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Jeg vet! Har anneldt noen fra en russebuss som dro jenta mi på 10år med seg i bussen og slapp henne av 5kilometer utenfor byen. Ingen hus i nærheten. Jeg blir så sinna!! Anonymkode: 026c6...563 Dette er jo helt drøyt. Kan vel gå under kidnappingsforsøk? Håper de blir straffeforfulgt. Anonymkode: 48648...4c1
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #10 Skrevet 3. mai 2021 Har hørt at en av knutene i år er å suge en gift 40-åring😳 Anonymkode: 6f6f4...e60
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #11 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Har hørt at en av knutene i år er å suge en gift 40-åring😳 Anonymkode: 6f6f4...e60 Det er jo ikke et problem hvis begge er myndige. Det er verre med knuten om å ha sex med mindreårige, som også er i år. Anonymkode: 0aedc...6bf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #12 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Det er jo ikke et problem hvis begge er myndige. Det er verre med knuten om å ha sex med mindreårige, som også er i år. Anonymkode: 0aedc...6bf 16 åring, ja, ikke under. Hva er verst av å suge en gift mann på 40, eller å ha sex med en som er 3 år yngre? Anonymkode: 6f6f4...e60
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #13 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vet! Har anneldt noen fra en russebuss som dro jenta mi på 10år med seg i bussen og slapp henne av 5kilometer utenfor byen. Ingen hus i nærheten. Jeg blir så sinna!! Anonymkode: 026c6...563 Det der hadde jeg meldt til politiet! Anonymkode: f69c6...b2a
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #14 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): 16 åring, ja, ikke under. Hva er verst av å suge en gift mann på 40, eller å ha sex med en som er 3 år yngre? Anonymkode: 6f6f4...e60 Nei, knuten er for å ha sex med mindreårige, altså under 16. Politiet følger opp dette i områdene der dette er vanlig. For øvrig ser jeg ikke et problem med russeknute om å ha sex med en gift mann. Det er jo den gifte mannens problem. Hvis han ikke vil bedra kona si, så lar han være. Anonymkode: 0aedc...6bf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #15 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei, knuten er for å ha sex med mindreårige, altså under 16. Politiet følger opp dette i områdene der dette er vanlig. For øvrig ser jeg ikke et problem med russeknute om å ha sex med en gift mann. Det er jo den gifte mannens problem. Hvis han ikke vil bedra kona si, så lar han være. Anonymkode: 0aedc...6bf Her er det ikke under 16... Anonymkode: 6f6f4...e60
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #16 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg vet! Har anneldt noen fra en russebuss som dro jenta mi på 10år med seg i bussen og slapp henne av 5kilometer utenfor byen. Ingen hus i nærheten. Jeg blir så sinna!! Anonymkode: 026c6...563 Det er det verste jeg har hørt! Nå fikk jeg faktisk tårer i øynene - håper det går bra med jenta di ♥️ Anonymkode: 7cb11...88d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #17 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Nei, knuten er for å ha sex med mindreårige, altså under 16. Politiet følger opp dette i områdene der dette er vanlig. For øvrig ser jeg ikke et problem med russeknute om å ha sex med en gift mann. Det er jo den gifte mannens problem. Hvis han ikke vil bedra kona si, så lar han være. Anonymkode: 0aedc...6bf De får ha så mye knuter de vil, men trenger ikke skremme/straffe/ gi trusler osv til de som er yngre og ikke russ! De skriver lister om hvem som skal tas/kidnappes/ kastes vann o.l på av de yngre på skolene. Mitt barn går på en av landets største skoler , og her har allerede rektor prøvd å tatt tak i det, men da bruker de bare andre forum til å gi detaljer om hva som skal gjøres. Ungene er redde for å gå på skolen 😳 Anonymkode: 2c579...fa6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #18 Skrevet 3. mai 2021 Jeg var ikke vært borte i det problemet, men 1.klassinger som blir med russen må ta ansvar selv. En 1.klassing i karantene som blir med ryssen fortjener hatmeldinger. Du kan ikke forvente at russen har kontroll på om andre er i karantene. Det er det den som er i karantene som må passe på. De bør oppføre seg relativt skikelig, men de skal ikke ha asvaret for at andre ikke følger koronaregler. Anonymkode: 7eba6...2b0
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #19 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg var ikke vært borte i det problemet, men 1.klassinger som blir med russen må ta ansvar selv. En 1.klassing i karantene som blir med ryssen fortjener hatmeldinger. Du kan ikke forvente at russen har kontroll på om andre er i karantene. Det er det den som er i karantene som må passe på. De bør oppføre seg relativt skikelig, men de skal ikke ha asvaret for at andre ikke følger koronaregler. Anonymkode: 7eba6...2b0 MEN russen skal IKKE ta med noen andre på rulling i år, og ikke være mer en 10 stk. seff skal ikke 1 klassinger eller korona karantene være med, men når regler sier at de skal bare være russ og max antall, så bør russen være oppegående nok til å holde det, ellers er jo de og er problem og bør vite at de er med på å ødelegge for sin egen russetid( karantene/korona) Anonymkode: 2c579...fa6
Ms.Wopi Skrevet 3. mai 2021 #20 Skrevet 3. mai 2021 La meg starte med: Å plage andre er ikke greit. Kidnapping er politisak og helt uakseptabelt. Bortsett fra det: Jeg elsker å se at ungdommen lever livet, og jeg blir glad av å møte sliten russ på vei til eller fra fest. Dette unner jeg dem! Og enda mer i år, for fy søren! Så flinke russen har vært med å forholde seg til smittevern det siste året. Nå går smitten ned, og jeg håper de slipper vingene løs i takt med at restriksjonene letter. De fleste er nydelige mennesker, på vei ut i livet. Ønsker de en herlig, smittefri russetid!!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #21 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Har hørt at en av knutene i år er å suge en gift 40-åring😳 Anonymkode: 6f6f4...e60 Glad for at jeg ikke er russ 🤣 Anonymkode: 2215d...06e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #22 Skrevet 3. mai 2021 Ms.Wopi skrev (Akkurat nå): La meg starte med: Å plage andre er ikke greit. Kidnapping er politisak og helt uakseptabelt. Bortsett fra det: Jeg elsker å se at ungdommen lever livet, og jeg blir glad av å møte sliten russ på vei til eller fra fest. Dette unner jeg dem! Og enda mer i år, for fy søren! Så flinke russen har vært med å forholde seg til smittevern det siste året. Nå går smitten ned, og jeg håper de slipper vingene løs i takt med at restriksjonene letter. De fleste er nydelige mennesker, på vei ut i livet. Ønsker de en herlig, smittefri russetid!! 100 % enig med dette! Jeg jobber i en videregående skole og har to russeklasser i år. Sjeldent har jeg unnet noen en russetid mer enn i år. På vår skole er det ingen busser heller, og feiringen tar ikke av sånn som jeg hører om en del andre steder, så jeg liker russen. Herlige ungdommer 😊 Anonymkode: 6ba20...013
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #23 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Har hørt at en av knutene i år er å suge en gift 40-åring😳 Anonymkode: 6f6f4...e60 Det må være en lokal knute i så fall. Jeg har lest alle de offisielle, sammen med noen elever som insiterte på det, og verken denne eller sex med mindreårige er offisielle knuter. Mange av knutene er faktisk ganske fine, hjelpe andre osv. og så er det de morsomme som å bruke brød som sko, spise is osv. Anonymkode: 6ba20...013
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #24 Skrevet 3. mai 2021 Her er all russen i karantene nå... Anonymkode: 0df6c...215
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2021 #25 Skrevet 3. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har hørt at en av knutene i år er å suge en gift 40-åring😳 Anonymkode: 6f6f4...e60 Den kan jeg hjelpe med! Lett! Ikke noe er mer opphissende en sex med en gift mann. Det blir så mye mer intens sex. Anonymkode: be716...a74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå