prekæs Skrevet 4. mai 2021 #51 Skrevet 4. mai 2021 Tenker det er en unødvendig kjemikalie. Må jeg bruke kjemikalier, skal de ha en nytteeffekt. Ja, jeg har dratt på meg olabukser så stive at de står av seg selv Likevel. 5 minutter senere tenker jeg ikke på det og de har blitt myke. Samme med håndklær. Noe stive etter utetørk, men skapene lukter friskt og ikke gammel parfyme. Det lukter. På samme måte som at man venner seg til parfyme på egen kropp, venner man seg til lukten av skyllemiddel. For en som ikke bruker det, kjenner man lukten med en gang.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #52 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Og mange som holder kjeft, men rynker på nesen. Anonymkode: 4c413...cce Ja, da kan de bare fortsette med det. Selv reagerer jeg på de som ikke vasker håret daglig. Uvasket hår er den verste lukten jeg vet 🤮 Kan tenke meg den lukten er sterk hos dere anti-skyllemiddelfolk. Anonymkode: a51f5...332
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #53 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Ja, da kan de bare fortsette med det. Selv reagerer jeg på de som ikke vasker håret daglig. Uvasket hår er den verste lukten jeg vet 🤮 Kan tenke meg den lukten er sterk hos dere anti-skyllemiddelfolk. Anonymkode: a51f5...332 Man skal ikke vaske håret daglig, det er heller ikke nødvendig. Anonymkode: df54d...ca0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #54 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Ja, da kan de bare fortsette med det. Selv reagerer jeg på de som ikke vasker håret daglig. Uvasket hår er den verste lukten jeg vet 🤮 Kan tenke meg den lukten er sterk hos dere anti-skyllemiddelfolk. Anonymkode: a51f5...332 De kjenner jo garantert ikke egen kroppslukt. Anonymkode: 6183b...2c2
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #55 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 2.5.2021 den 23.05): Fordi det er fullstendig unødvendig, og legger seg som et stinkende lag utenpå klærne. Anonymkode: 84a2b...198 Dette 👆 Anonymkode: f21ec...5d6
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #56 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Ja, da kan de bare fortsette med det. Selv reagerer jeg på de som ikke vasker håret daglig. Uvasket hår er den verste lukten jeg vet 🤮 Kan tenke meg den lukten er sterk hos dere anti-skyllemiddelfolk. Anonymkode: a51f5...332 Å vaske håret hver dag er også helt unødvendig. Det er ikke dermed sagt at man skal gå i mange dager uten å vaske det, annen- til tredjehver dag holder i massevis. Ved trening eller annen aktivitet som gir lukt er det selvfølgelig en annen sak. Anonymkode: 84a2b...198
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #57 Skrevet 4. mai 2021 Bruker tøymykner fordi jeg tørker klær på snor og stativ, og ikke minst fordi at det lukter så godt, spesielt den grønne softlan. Anonymkode: df54d...ca0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #58 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Man skal ikke vaske håret daglig, det er heller ikke nødvendig. Anonymkode: df54d...ca0 Det er mye som ikke er nødvendig, men som man gjør for eget velvære likevel. Jeg er så imponert over alle som kjenner lukten av andre folk sine tørkesnorer, da snakker man om velutviklet luktesans! Anonymkode: 5e609...d5b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #59 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Det er mye som ikke er nødvendig, men som man gjør for eget velvære likevel Eller man kan også kalle det ren idioti... Anonymkode: df54d...ca0
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #60 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Eller man kan også kalle det ren idioti... Anonymkode: df54d...ca0 Her dusjer vi hele familien hver dag, vasker klær etter en dags bruk, bytter nye håndklær hver dag, skifter på sengene hver uke og bruker skyllemiddel 😎 Sånn, nå kan anti-skyllemiddel kvinnsa ta seg en bolle! Anonymkode: a51f5...332
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #61 Skrevet 4. mai 2021 Bruker tøymykner i alle varianter fordi det lukter deilig. Jeg elsker tøymykner. Dere kan hate meg så mye dere vil, jeg driter i det! 😄 Anonymkode: 7ba47...e75
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #62 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Eller man kan også kalle det ren idioti... Anonymkode: df54d...ca0 Nei, det kan man da ikke? Anonymkode: 5e609...d5b
Bondejenta&lillegutt Skrevet 4. mai 2021 #63 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 2.5.2021 den 22.39): Inspirert av en annen tråd her. Hva er det som er så galt med å bruke skyllemiddel/tøymykner når man vasker klær? Anonymkode: 26f67...6d5 Galt og galt, men for min egendel er det lukten, jeg har parfyme allergi og blir direkte dårlig av alle de luktene det kan være av folk som bruker skyllemiddel og da gjerne i tillegg til parfymert vaskemiddel.. 🤢
Bondejenta&lillegutt Skrevet 4. mai 2021 #64 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (På 2.5.2021 den 23.28): Akkurat hvilke problemer i hverdagen fører dårligere oppsugingsevne til håndklær til? Jeg er den sprø 50 åringen i det innlegget som kanskje inspirerte deg, og jeg bruker Comfort sensitiv fordi jeg ikke bruker tørketrommel og klærne blir statiske og ubehagelige uten skyllemiddel. Den er også tilnærmet luktfri, så jeg tviler på at vi plager noen med klærne våre. Anonymkode: 5e609...d5b Det gjør du 🙈 den lukter ille, for deg og andre som til vanlig bruker slikt vil dere ikke lukte den på samme måten som feks jeg som bruker alt parfyme fritt pga allergi 😄 og hvis det er mykhet og ikke statisk du er på jakt etter så holder det med en kork eddik, som ikke lukter etter vask, du fjerner og eventuell lukt fra klær i samme slengen 👌
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #65 Skrevet 4. mai 2021 Bondejenta&lillegutt skrev (1 time siden): Det gjør du 🙈 den lukter ille, for deg og andre som til vanlig bruker slikt vil dere ikke lukte den på samme måten som feks jeg som bruker alt parfyme fritt pga allergi 😄 og hvis det er mykhet og ikke statisk du er på jakt etter så holder det med en kork eddik, som ikke lukter etter vask, du fjerner og eventuell lukt fra klær i samme slengen 👌 Men hvordan kan det lukte når det er tilnærmet parfymefritt? Jeg kjenner at om det skulle plage noen, så er det meg faktisk revnende likegyldig. Her inne er det mange som blir plaget av de utroligste ting, at jeg bruker skyllemiddel er faktisk bare noe folk får finne seg i Anonymkode: 5e609...d5b
gale damen Skrevet 4. mai 2021 #66 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Men hvordan kan det lukte når det er tilnærmet parfymefritt? Jeg kjenner at om det skulle plage noen, så er det meg faktisk revnende likegyldig. Her inne er det mange som blir plaget av de utroligste ting, at jeg bruker skyllemiddel er faktisk bare noe folk får finne seg i Anonymkode: 5e609...d5b Bæsj lukter også, selv om det ikke er parfymert.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #67 Skrevet 4. mai 2021 gale damen skrev (11 minutter siden): Bæsj lukter også, selv om det ikke er parfymert. Gratulerer, du nådde toppen av dumhet! Skyllemiddel og vaskemiddel uten tilsatt parfyme lukter faktisk ingenting. Anonymkode: 6183b...2c2
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #68 Skrevet 4. mai 2021 gale damen skrev (1 time siden): Bæsj lukter også, selv om det ikke er parfymert. Har det tilta helt? Mener du at det ikke finnes ting som ikke lukter noe? Jeg får helt latterkrampe her ved tanken på alle dere som går rundt med vibrerende nesebor og et misbilligende uttrykk og luuuuuukter på folk 🤣🙈 Folk er rare. Anonymkode: 5e609...d5b
gale damen Skrevet 4. mai 2021 #69 Skrevet 4. mai 2021 Kjære vene, alt har da lukt! God, vond, svak, sterk. Om nesene dere er så ødelagte og hjernene så råtne av all den syntetiske parfymen at dere ikke engang klarer å forstå at alt har lukt, ja da gir jeg meg.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #70 Skrevet 4. mai 2021 gale damen skrev (1 minutt siden): Kjære vene, alt har da lukt! God, vond, svak, sterk. Om nesene dere er så ødelagte og hjernene så råtne av all den syntetiske parfymen at dere ikke engang klarer å forstå at alt har lukt, ja da gir jeg meg. Ikke alt. Vann, for eksempel, lukter ingenting. Heller ikke enkelte kjemiske løsninger lukter noe. Å kalle våre hjerner råtne og referere til bæsj sier alt om deg, sånn egentlig. Anonymkode: 61973...001
gale damen Skrevet 4. mai 2021 #71 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ikke alt. Vann, for eksempel, lukter ingenting. Heller ikke enkelte kjemiske løsninger lukter noe. Å kalle våre hjerner råtne og referere til bæsj sier alt om deg, sånn egentlig. Anonymkode: 61973...001 Hvorfor er det galt å referere til bæsj? Vann, som du finner det i naturen, har lukt. Det kan finnes kjemiske løsninger uten lukt, så jeg må vedgå at ikke alt har lukt. Skyllemiddel er ikke en slik løsning.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #72 Skrevet 4. mai 2021 gale damen skrev (7 minutter siden): Kjære vene, alt har da lukt! God, vond, svak, sterk. Om nesene dere er så ødelagte og hjernene så råtne av all den syntetiske parfymen at dere ikke engang klarer å forstå at alt har lukt, ja da gir jeg meg. Men...da går det ikke an å være luktfri da? Så da kjører jeg på med skyllemiddel og koser meg med det. Skulle det plage noen får det bli en bonus 🥰 Anonymkode: 5e609...d5b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #73 Skrevet 4. mai 2021 gale damen skrev (19 minutter siden): Hvorfor er det galt å referere til bæsj? Vann, som du finner det i naturen, har lukt. Det kan finnes kjemiske løsninger uten lukt, så jeg må vedgå at ikke alt har lukt. Skyllemiddel er ikke en slik løsning. Kroppen din er heller ikke en slik løsning, så den lukter. Hvorfor går du rundt og lukter vondt sånn at du forsurer omgivelsene? Anonymkode: 61973...001
gale damen Skrevet 4. mai 2021 #74 Skrevet 4. mai 2021 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Kroppen din er heller ikke en slik løsning, så den lukter. Hvorfor går du rundt og lukter vondt sånn at du forsurer omgivelsene? Anonymkode: 61973...001 Det er klart at den lukter. Det betyr ikke at den lukter vondt. Mangler du litt grunnforståelse av verden rundt deg?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2021 #75 Skrevet 4. mai 2021 I dag har jeg brukt dobbel dose tøymykner på alt bare for å irritere dere. Moahahaha! Anonymkode: 7ba47...e75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå