Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #1 Skrevet 2. mai 2021 En liten ape sitter fast i et hull i ett tre, blir filmet og den strever noe voldsomt for å komme seg ut, men klarer ikke. Etter en lang stund så kommer det en liten hund og redder den. De som filmet gjorde ingenting 🥺😡Hva var meningen med det? Å se ett dyr lide? Eller for å få «likes» på en syk måte? Hva slags mennesker gjør sånt? Hva slags verden er det vi lever i, det er trist og kvalmt. Helt siden jeg så denne videoen, har jeg vært kvalm og det stakkars dyret er i hode mitt hele tiden.. Skulle ønske jeg aldri så den🥺 Har dere sett den? Anonymkode: e183b...cce
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #3 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): En liten ape sitter fast i et hull i ett tre, blir filmet og den strever noe voldsomt for å komme seg ut, men klarer ikke. Etter en lang stund så kommer det en liten hund og redder den. De som filmet gjorde ingenting 🥺😡Hva var meningen med det? Å se ett dyr lide? Eller for å få «likes» på en syk måte? Hva slags mennesker gjør sånt? Hva slags verden er det vi lever i, det er trist og kvalmt. Helt siden jeg så denne videoen, har jeg vært kvalm og det stakkars dyret er i hode mitt hele tiden.. Skulle ønske jeg aldri så den🥺 Har dere sett den? Anonymkode: e183b...cce Tror du på evolusjon? Anonymkode: c1df8...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #4 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror du på evolusjon? Anonymkode: c1df8...2ff ? Anonymkode: b0453...428
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #5 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): ? Anonymkode: b0453...428 https://letmegooglethat.com/?q=evolusjon Anonymkode: c1df8...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #6 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): https://letmegooglethat.com/?q=evolusjon Anonymkode: c1df8...2ff Du er virkelig i et "god dag mann, økseskaft" humør i dag du. Tror nok ikke AA: c1df8 lurte på hva evolusjon er, men heller hva det har med saken og gjør. Har ikke sett videoen det er snakk om selv, men sett lignende, og lurer også på det sammen, hvorfor ikke legge vek mobilen og hjelpe dyret. Anonymkode: 89993...9cb
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #7 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): https://letmegooglethat.com/?q=evolusjon Anonymkode: c1df8...2ff Tror du på evolusjonen? Anonymkode: b0453...428
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #8 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Du er virkelig i et "god dag mann, økseskaft" humør i dag du. Anonymkode: 89993...9cb Det var ikke et "god dag mann", det var bare et spørsmålstegn. Google har svar på alt en lurer på. Så da refererte jeg videre til google. Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Tror nok ikke AA: c1df8 lurte på hva evolusjon er, men heller hva det har med saken og gjør. Anonymkode: 89993...9cb Jeg går ut fra at du har forvekslet min anonymkode med anonymkoden til den jeg svarte. Uansett, da får vedkommende lære seg å kommunisere ved å sette sammen bokstaver til ord som blir til hele setninger, heller enn gjennom et enkelt spørsmålstegn. Vi lever ikke på 1990-tallet lenger. Vi trenger ikke forkorte ned alt til sms-språk. Anonymkode: c1df8...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #9 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Tror du på evolusjonen? Anonymkode: b0453...428 Poenget er at evolusjon står for svaret på spørsmålet til HI: Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hva var meningen med det? Å se ett dyr lide? Eller for å få «likes» på en syk måte? Hva slags mennesker gjør sånt? Anonymkode: e183b...cce Det er de samme slags mennesker som er skapt ved samme prosess som HI er skapt gjennom, som gjør sånt. Mennesket er en fuktig robot som reagerer, kjemisk, fordi synapser fyrer av i hjernen basert på de stimuli hjernen får. Dette er ikke mennesker som tar selvstendige valg, slik vi tenker oss selvstendige valg, dette er fuktige roboter som gjør det hjernen deres er blitt programmert til. Så da fyrer synapsene av på en måte, når de ser et dyr i en sårbar situasjon, slik at de beveger hånden ned i lomme for å finne mobilen og filme det hele, mens de ler. Det er den slags mennesker som gjør sånt. Svaret er evolusjon. Anonymkode: c1df8...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #10 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Poenget er at evolusjon står for svaret på spørsmålet til HI: Det er de samme slags mennesker som er skapt ved samme prosess som HI er skapt gjennom, som gjør sånt. Mennesket er en fuktig robot som reagerer, kjemisk, fordi synapser fyrer av i hjernen basert på de stimuli hjernen får. Dette er ikke mennesker som tar selvstendige valg, slik vi tenker oss selvstendige valg, dette er fuktige roboter som gjør det hjernen deres er blitt programmert til. Så da fyrer synapsene av på en måte, når de ser et dyr i en sårbar situasjon, slik at de beveger hånden ned i lomme for å finne mobilen og filme det hele, mens de ler. Det er den slags mennesker som gjør sånt. Svaret er evolusjon. Anonymkode: c1df8...2ff Haha, nei, svaret er ikke evolusjonen. Svaret er menneskes grusomhet og kunnskapsløshet. Anonymkode: b0453...428
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #11 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Haha, nei, svaret er ikke evolusjonen. Svaret er menneskes grusomhet og kunnskapsløshet. Anonymkode: b0453...428 Naturen er grusom. Mener du det er moralsk galt på noen måte? I så fall blir du nødt til å hoste opp noe som er en moralsk rettesnor. Er moral det du føler er galt og det du føler er riktig? Disse følte det var moralsk riktig å filme noe de mente var unikt, samtidig som de mente det var moralsk riktig å le av apekatten i en sårbar situasjon. Så da gjorde de det moralsk riktige, ikke sant? I hvert fall hvis moral er det som føles moralsk riktig. Skal moral være noe objektivt må du finne noe som er utenfor mennesket som er den moralske rettesnoren. Hva skal det være? Anonymkode: c1df8...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #12 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Naturen er grusom. Mener du det er moralsk galt på noen måte? I så fall blir du nødt til å hoste opp noe som er en moralsk rettesnor. Er moral det du føler er galt og det du føler er riktig? Disse følte det var moralsk riktig å filme noe de mente var unikt, samtidig som de mente det var moralsk riktig å le av apekatten i en sårbar situasjon. Så da gjorde de det moralsk riktige, ikke sant? I hvert fall hvis moral er det som føles moralsk riktig. Skal moral være noe objektivt må du finne noe som er utenfor mennesket som er den moralske rettesnoren. Hva skal det være? Anonymkode: c1df8...2ff Du har misforstått hele diskusjonen. Anonymkode: b0453...428
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #13 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du har misforstått hele diskusjonen. Anonymkode: b0453...428 Nei. Du har misforstått. Uavhengig av om du mener det er grotesk, galt, hva som, disse menneskene er skapt gjennom samme prosess som du er skapt gjennom. Valg er en illusjon, de reagerer bare fordi deres synapser fyrer av, fordi kjemiske reaksjoner og elektriske impulser skjer i hjernene deres. Det samme med deg. Du har ingen valg. Valg er en illusjon. En illusjon som er der fordi det er det som best gjør at du overlever. Men like fullt en illusjon. Du er en fuktig robot. Det er også de menneskene som filmet det forsvarsløse dyret i en sårbar situasjon, mens de lo. Du er først nødt til å forklare bort den biten før du kan diskutere "grotesk", moral, og andre ting. Lykke til! Anonymkode: c1df8...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #14 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Nei. Du har misforstått. Uavhengig av om du mener det er grotesk, galt, hva som, disse menneskene er skapt gjennom samme prosess som du er skapt gjennom. Valg er en illusjon, de reagerer bare fordi deres synapser fyrer av, fordi kjemiske reaksjoner og elektriske impulser skjer i hjernene deres. Det samme med deg. Du har ingen valg. Valg er en illusjon. En illusjon som er der fordi det er det som best gjør at du overlever. Men like fullt en illusjon. Du er en fuktig robot. Det er også de menneskene som filmet det forsvarsløse dyret i en sårbar situasjon, mens de lo. Du er først nødt til å forklare bort den biten før du kan diskutere "grotesk", moral, og andre ting. Lykke til! Anonymkode: c1df8...2ff Du skjønner jo ingenting. Anonymkode: b0453...428
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #15 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du skjønner jo ingenting. Anonymkode: b0453...428 Oi, nå ble jeg virkelig såret altså. Hjelper det deg om jeg forteller deg at du ikke kan noe for at du oppfører deg som du gjør? Det er bare synapser og kjemiske reaksjoner som skjer i hjernen din som en reaksjon på omstendighetene dine. Det samme med meg. Om du hater meg så husk på, jeg er akkurat som deg, min hjerne reagerer akkurat som din gjør, den samme prosess som har skapt deg har skapt meg. Jeg kan ikke noe mer for min hjernes reaksjoner enn du kan noe for din hjernes reaksjoner. Akkurat som de som filmet ikke kunne noe for sine hjernes reaksjoner på omstendighetene. Naturen er fantastisk, ikke sant? Anonymkode: c1df8...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #16 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Oi, nå ble jeg virkelig såret altså. Hjelper det deg om jeg forteller deg at du ikke kan noe for at du oppfører deg som du gjør? Det er bare synapser og kjemiske reaksjoner som skjer i hjernen din som en reaksjon på omstendighetene dine. Det samme med meg. Om du hater meg så husk på, jeg er akkurat som deg, min hjerne reagerer akkurat som din gjør, den samme prosess som har skapt deg har skapt meg. Jeg kan ikke noe mer for min hjernes reaksjoner enn du kan noe for din hjernes reaksjoner. Akkurat som de som filmet ikke kunne noe for sine hjernes reaksjoner på omstendighetene. Naturen er fantastisk, ikke sant? Anonymkode: c1df8...2ff Jeg tror ikke du skjønner hva som diskuteres her i tråden. Anonymkode: b0453...428
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #17 Skrevet 2. mai 2021 3 hours ago, Anonym bruker said: En liten ape sitter fast i et hull i ett tre, blir filmet og den strever noe voldsomt for å komme seg ut, men klarer ikke. Etter en lang stund så kommer det en liten hund og redder den. De som filmet gjorde ingenting 🥺😡Hva var meningen med det? Å se ett dyr lide? Eller for å få «likes» på en syk måte? Hva slags mennesker gjør sånt? Hva slags verden er det vi lever i, det er trist og kvalmt. Helt siden jeg så denne videoen, har jeg vært kvalm og det stakkars dyret er i hode mitt hele tiden.. Skulle ønske jeg aldri så den🥺 Har dere sett den? Anonymkode: e183b...cce sikkert fake Anonymkode: 15b54...bb9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #18 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke du skjønner hva som diskuteres her i tråden. Anonymkode: b0453...428 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Tror du på evolusjonen? Anonymkode: b0453...428 Det er en debatt du la opp til. Vær så god. Anonymkode: c1df8...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #19 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er en debatt du la opp til. Vær så god. Anonymkode: c1df8...2ff Du tar feil når du skylder på evolusjonen for menneskets ondskap. Enda verre, du skjønner ikke hva det er du ikke skjønner. Anonymkode: b0453...428
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #20 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Du tar feil når du skylder på evolusjonen for menneskets ondskap. Enda verre, du skjønner ikke hva det er du ikke skjønner. Anonymkode: b0453...428 Igjen, du gjemmer deg bak, "det er galt å være ond", uten å forklare hvorfor det er galt, eller hva "ondskap" er for noe. Uansett, du har en rekke ting å bortforklare. Den første er hvordan du får fri vilje, ikke illusjonen om fri vilje, ut av en fuktig robot. Den andre er hvordan du får til moral ut fra en intern prosess i mennesket, ikke noe utenfor mennesket. Åh, og jeg ble bare så såret igjen. Uff, nå har jeg det skikkelig vondt altså. Anonymkode: c1df8...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #21 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Igjen, du gjemmer deg bak, "det er galt å være ond", uten å forklare hvorfor det er galt, eller hva "ondskap" er for noe. Uansett, du har en rekke ting å bortforklare. Den første er hvordan du får fri vilje, ikke illusjonen om fri vilje, ut av en fuktig robot. Den andre er hvordan du får til moral ut fra en intern prosess i mennesket, ikke noe utenfor mennesket. Åh, og jeg ble bare så såret igjen. Uff, nå har jeg det skikkelig vondt altså. Anonymkode: c1df8...2ff Typisk respons fra en som kjemper for å gjøre seg forstått. Anonymkode: b0453...428
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #22 Skrevet 2. mai 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Typisk respons fra en som kjemper for å gjøre seg forstått. Anonymkode: b0453...428 Du får siste ordet. Vær så god! Anonymkode: c1df8...2ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2021 #23 Skrevet 2. mai 2021 Takk 🙏🏻 Jeg må innrømme at jeg kjeder meg på vakt og tenkte at jeg skulle se hvor mange svar jeg kunne få fra deg på intetsigende kommentarer som ikke gjorde annet enn å si deg i mot. Fasit er 8, btw. Sjekk ✔️ Takk for underholdningen. Du står på, det skal du ha. Anonymkode: b0453...428
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå