Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Eg synes det er fint med klassisk tre mot alt det stramme/moderne. Bryte opp litt. Anonymkode: 2bfe2...6a4
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Jeg har en gammel teak-kommode som jeg har arvet etter svigermor. Synes den er kjempefin jeg, står i gangen Anonymkode: 69886...317
amandine Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Det kommer an på designet, men jeg liker godt de fine gamle. Jeg har hatt teakmøbler i mange år sammen med andre ting.
prekæs Skrevet 1. mai 2021 #7 Skrevet 1. mai 2021 Sliter litt der. Det er definitivt ikke slik at alt av 60-70 talls møbler var fint. Samtidig kan noe glimte til, gjerne sofabord. Spisestuene med skaiseter kommer jeg aldri til å like. Var vel ikke helt bra den ubegrensede bruken av regnskogtømmer heller, selv om det så fint heter at tømmeret var fra plantasjer.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #8 Skrevet 1. mai 2021 Teak var stort i min barndom. Jeg har ikke fått med meg noen fascinasjon. Står glatt over. Anonymkode: ec3ee...a8c
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #9 Skrevet 1. mai 2021 Teak er veldig flott, men jeg sliter med å matche den varme tonen til resten av interiøret og velger heller valnøtt. Jeg har likevel et sett med settbord som er arv fra besteforeldrene mine. Det vil jeg nok alltid ha;). Jeg har også en kommode jeg har pusset opp, men den var malt da jeg fikk den og jeg har malt den på nytt. Fasongen er veldig pen, men et så stort teakmøbel hadde ikke passet her selv om interiøret er inspirert av 50 og 60-tallet. Anonymkode: d83c6...0df
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #10 Skrevet 1. mai 2021 Jeg har et spisebord i teak fra 60-tallet. Liker det godt og passer inn hos oss. Hva andre synes er fullstendig likegyldig. Anonymkode: dc35a...e19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå