Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #1 Skrevet 1. mai 2021 Hvordan gjør dere der nå når det er så mye støv rundt omkring. Min lille maltipoo har mye pelse, er liten og blir så skitten i pelse når vi går tur. Vanskelig da å ta han opp i sofa uten å ha badet ham. Vi kan heller ikke bade ham hver dag🙈. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: eb632...a3b
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #2 Skrevet 1. mai 2021 Vi spyler labber og mage med vann etter hver tur og tørker veldig godt. Bruker litt shampo også hvis det er snakk om søle og mye skitt. Anonymkode: 79cef...180
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #3 Skrevet 1. mai 2021 Nå i flottesesong børster vi uansett etter hver tur, så mye støv og bøss forsvinner i børstingen, bruker også klut og vann ved behov. Dusjer når det er nødvendig, men ikke hver dag. Har en langhåret chihuahua. Anonymkode: 04d3d...e93
Liv & Røre Skrevet 1. mai 2021 #4 Skrevet 1. mai 2021 Vi bruker blåser. Den blåser vekk mye av både sand, stein og løs pels. Men vår hund får ikke oppi sofaen da, uansett hvor rein han er.
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #5 Skrevet 1. mai 2021 Min hund har bein, slik at pelsen på magen ikke subber grusen. 😂 Anonymkode: a7897...50d
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #6 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Min hund har bein, slik at pelsen på magen ikke subber grusen. 😂 Anonymkode: a7897...50d Eh, min irske ulvehund drar med seg alskens skjit i vårværet, til tross for at hun er større enn de fleste... Anonymkode: 78223...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå