Anonym bruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 I morgen er det 1. mai, en dag det virkelig er verdt å markere, både sett i lys av tradisjoner og ikke minst i dagens tøffe arbeidsliv. Anonymkode: 4651c...8d7
prebs Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Jeg drar opp flaggsnittet på Oslo vest hvert eneste år på 1. mai. Flagging må til!
Anonym bruker Skrevet 30. april 2021 #4 Skrevet 30. april 2021 Flaggene er nystrøkne og klare😊 Anonymkode: 198ff...44e
Anonym bruker Skrevet 30. april 2021 #5 Skrevet 30. april 2021 Flagg og morgenkåpe er klar her! ... kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg knapt er våken kl åtte, så morgenkåpen må være klar. Satser på at ikke så mange av naboene er våkne da heller Anonymkode: 46ef7...dd6
Anonym bruker Skrevet 30. april 2021 #6 Skrevet 30. april 2021 Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Flagg og morgenkåpe er klar her! ... kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg knapt er våken kl åtte, så morgenkåpen må være klar. Satser på at ikke så mange av naboene er våkne da heller Anonymkode: 46ef7...dd6 Så langt som ut på verandaen går jeg helt glatt i pysjen! Og NÅ går jeg og henter flagget. Anonymkode: 4651c...8d7
Anonym bruker Skrevet 30. april 2021 #7 Skrevet 30. april 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Så langt som ut på verandaen går jeg helt glatt i pysjen! Og NÅ går jeg og henter flagget. Anonymkode: 4651c...8d7 Hadde jeg brukt pysj hadde jeg nok også gjort det. Men jeg sover naken, og tror jeg skal spare naboene for sjokket Anonymkode: 46ef7...dd6
Superdolly Skrevet 30. april 2021 #8 Skrevet 30. april 2021 Flagget ligger på sin faste plass, og jeg henter det ikke inn. Mest fordi det er langt mer praktisk å hente det fra sin faste plass i morgen tidlig enn å rote rundt i huset og lete når jeg er trøtt og garantert har glemt hvor jeg la det. Men opp skal det, i morgen.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2021 #9 Skrevet 30. april 2021 Superdolly skrev (4 minutter siden): Flagget ligger på sin faste plass, og jeg henter det ikke inn. Mest fordi det er langt mer praktisk å hente det fra sin faste plass i morgen tidlig enn å rote rundt i huset og lete når jeg er trøtt og garantert har glemt hvor jeg la det. Men opp skal det, i morgen. Vi har flyttet siden sist, derfor kjente jeg det var lurt å finne det fram. 😀 Anonymkode: 4651c...8d7
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #11 Skrevet 1. mai 2021 Ja, la oss ikke mane til kamp og se på dagen som en kampdag for våre rettigheter og friheter, men i stedet se på det som en fridag, da vi gratulerer og oppfordrer til å slappe av, spise kake, nyte. Kanskje kose en dag på hytta før vi igjen må slave? Anonymkode: e16bd...ab5
amandine Skrevet 1. mai 2021 #13 Skrevet 1. mai 2021 Flagget er oppe, det eneste i nabolaget og dermed enda viktigere. Gratulerer med dagen!
*Miss Marple* Skrevet 1. mai 2021 #14 Skrevet 1. mai 2021 Flagget er oppe, som ett av mange i nabolaget 🇳🇴 Gratulerer med dagen!
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #15 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Ja, la oss ikke mane til kamp og se på dagen som en kampdag for våre rettigheter og friheter, men i stedet se på det som en fridag, da vi gratulerer og oppfordrer til å slappe av, spise kake, nyte. Kanskje kose en dag på hytta før vi igjen må slave? Anonymkode: e16bd...ab5 Er det slik du har det? Det er plenty av arbeidernes dag-arrangementer digitalt i dag så din dag kan fremdeles reddes. Anonymkode: 173f6...0fa
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #17 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Er det slik du har det? Det er plenty av arbeidernes dag-arrangementer digitalt i dag så din dag kan fremdeles reddes. Anonymkode: 173f6...0fa Rettigheter er noe en må kjempe for, ellers forsvinner de. Så ja, det er slik vi alle har det. Anonymkode: e16bd...ab5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #18 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Rettigheter er noe en må kjempe for, ellers forsvinner de. Så ja, det er slik vi alle har det. Anonymkode: e16bd...ab5 Ja og? Det er vel nettopp dette som er bakgrunnen for at vi har denne tråden? De som flagger vet hva de flagger for, og vi kjemper for rettigheter, ja. Vet ikke hvor du fikk det fra at dette var rett tråd å gulpe i om akkurat dette. Her er de bevisste. Anonymkode: 173f6...0fa
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #19 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): De som flagger vet hva de flagger for, og vi kjemper for rettigheter, ja. Anonymkode: 173f6...0fa Er et flagg nok altså? Hvorfor har du flagget oppe bare i dag, hvorfor ikke hver dag hvis flagget er en kamp? Hvis flagget ikke er en kamp så er ikke det å flagge "å kjempe for rettigheter". Da er det bare det å kjempe for rettighetene våre som er å kjempe for rettighetene våre. Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Vet ikke hvor du fikk det fra at dette var rett tråd å gulpe i om akkurat dette. Her er de bevisste. Anonymkode: 173f6...0fa Nei, lurer på om det kan ha noe med dagen å gjøre? Anonymkode: e16bd...ab5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #20 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er et flagg nok altså? Hvorfor har du flagget oppe bare i dag, hvorfor ikke hver dag hvis flagget er en kamp? Hvis flagget ikke er en kamp så er ikke det å flagge "å kjempe for rettigheter". Da er det bare det å kjempe for rettighetene våre som er å kjempe for rettighetene våre. Nei, lurer på om det kan ha noe med dagen å gjøre? Anonymkode: e16bd...ab5 Man flagger 1. mai fordi det er arbeiderens dag. Man kjemper for rettferdighet på daglig basis. Er dette vanskelig for deg å skjønne? Anonymkode: a6684...8f3
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #21 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Man flagger 1. mai fordi det er arbeiderens dag. Man kjemper for rettferdighet på daglig basis. Er dette vanskelig for deg å skjønne? Anonymkode: a6684...8f3 Arbeidernes internasjonale kampdag, 1. mai, er en dag for å vise arbeiderklassens styrke og føre fram viktige saker for arbeidsfolk. https://no.wikipedia.org/wiki/Arbeidernes_internasjonale_kampdag Nei, det er arbeidernes internasjonale kampdag i dag. Derfor markeres dagen. Anonymkode: e16bd...ab5
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2021 #22 Skrevet 1. mai 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Arbeidernes internasjonale kampdag, 1. mai, er en dag for å vise arbeiderklassens styrke og føre fram viktige saker for arbeidsfolk. https://no.wikipedia.org/wiki/Arbeidernes_internasjonale_kampdag Nei, det er arbeidernes internasjonale kampdag i dag. Derfor markeres dagen. Anonymkode: e16bd...ab5 Hva nei? Du er jo helt enig med meg? Anonymkode: a6684...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå