Gå til innhold

Anbefal meg en frisk og lett parfyme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har migrene. Jeg orker derfor ikke å lukte meg gjennom hele parfymeriet. Orker kun 3-4 lukteprøver av gangen! Trenger derfor tips! Ønsker en sommerlig, lett, frisk duft!

Anonymkode: 64c3c...16a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Davidoff, cool water 😃

Anonymkode: 2f9e5...f30

Skrevet

Escada. Kan være hvilken som helst av de.

Anonymkode: 7ca22...5a3

Skrevet

Envy me fra Gucci er lys og frisk og sommerlett ☀️

Anonymkode: 7bfa8...e39

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Davidoff, cool water 😃

Anonymkode: 2f9e5...f30

Den bruker jeg, hilsen en med migrene :) 

Anonymkode: a9e81...2c9

Skrevet

Boss Ma Vie

Anonymkode: d2282...bab

Skrevet

Jeg har migrene og er ekstrem var på lukt. Litt Escada, Versace Bright crystal eller Armani Diamonds. Men bruker parfyme sjeldent. 

Anonymkode: d6970...d84

Skrevet

clean parfymene! (spesielt clean cotton) da lukter du egentlig bare nyvasket tøy. Har aldri fått SÅPASS mye skryt for en parfyme før jeg begynte med den for fem år siden.

Skrevet
beef sister skrev (55 minutter siden):

De fleste fra Aerin. For eksempel Aega Blossom eller Wild Geranium. 

https://fredrikoglouisa.no/merker/aerin/

Enig i dette. Jeg er ikke så glad i parfymer, da jeg synes mange lukter syntetisk, men Aerin sine er naturlige og nydelige. Rose de Grasse er min favoritt. 

Skrevet

Kilian har flere gode. 

Anonymkode: f9ffd...c02

Skrevet

Glow av J-Lo. Nydelig!

Anonymkode: 9f397...9c8

Skrevet

Jeg hadde ikke brukt parfyme på 20 år fordi jeg fikk vondt i hodet av det. Det var fø jeg kjøpte aerin. Nå bruker jeg parfyme nesten hver dag.

Anonymkode: 920e6...dc3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde ikke brukt parfyme på 20 år fordi jeg fikk vondt i hodet av det. Det var fø jeg kjøpte aerin. Nå bruker jeg parfyme nesten hver dag.

Hva er spesielt med Aerin da som gjør at du ikke reagerer, vet du? Ser flere nevner den.

Anonymkode: 261a8...6c2

Skrevet
Holly Golightly skrev (5 timer siden):

Enig i dette. Jeg er ikke så glad i parfymer, da jeg synes mange lukter syntetisk, men Aerin sine er naturlige og nydelige. Rose de Grasse er min favoritt. 

Herrejesus for noen sinnsvake priser 😱

Er de virkelig verdt det? 1750 kr for en parfyme liksom 😬

Anonymkode: b6830...3b8

Skrevet

Har en Aerin parfyme men synes ikke den er mindre plagsom med tanke på hodepine enn andre parfymer🤔

Skrevet
Ciki skrev (1 minutt siden):

Har en Aerin parfyme men synes ikke den er mindre plagsom med tanke på hodepine enn andre parfymer🤔

Hvilken har du? 

Anonymkode: 684d9...18e

Skrevet

Gardenia Rattan. Synes den lukter godt men har jeg vondt i hodet synes jeg all parfyme er plagsomt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hva er spesielt med Aerin da som gjør at du ikke reagerer, vet du? Ser flere nevner den.

Anonymkode: 261a8...6c2

Jeg vet ikke hva det er, bare at den ikke plager meg. Jeg spurte spesifikt etter en mild parfyme som kanskje ikke ga meg hodepine og fikk anbefalt denne på parfymeriet.

Skrevet
Ciki skrev (1 time siden):

Gardenia Rattan. Synes den lukter godt men har jeg vondt i hodet synes jeg all parfyme er plagsomt.

Hvis man allerede HAR hodepine tar man kanskje ikke på parfyme overhodet. Poenget var at jeg tidligere FIKK hodepine av å ta på meg parfymer. Det får jeg ikke av aerin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...