Anonym bruker Skrevet 30. april 2021 #1 Skrevet 30. april 2021 Vi har tomt rett ut mot jernbanespor. På andre siden av jernbanesporene er det mange 4 mannsboliger med innsyn rett inn på vår tomt. Vi har planer om å anlegge hekk mot jernbanesporet men det tar tid. Er det noen som vet om man har lov til å f.eks feste presenning eller noe på gjerde som skiller tomten vår fra jernbanesporene. Vet at man må plante 1 meter inn på egen tomt ved det gjerdet men hvordan er det med en midlertidig løsning med presenning? Blir gal av alt innsynet. Anonymkode: a9b57...fb1
Anonym bruker Skrevet 30. april 2021 #2 Skrevet 30. april 2021 Jeg vet de har masse regler og forskrifter i jernbaneverket når det kommer til gjerder, så det tror jeg nesten du må ringe og spørre de om. Ellers selger de jo ferdige levegger da, det kan jo være greit frem til hekken har vokst til.... Anonymkode: 9d02e...854
Anonym bruker Skrevet 30. april 2021 #3 Skrevet 30. april 2021 I det tilfellet hadde jeg bare hengt opp presenning. Verste som kan skje er at dere får beskjed av jernbanen å ta den ned. Og en presenning er jo ikke noe big deal å da bli kvitt. Anonymkode: 5e347...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå