Gå til innhold

Helene Drage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om henne? Fronter hun sunne verdier mtp kropp og helse? 

Anonymkode: c4339...073

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker henne veldig godt. På alle måter, egentlig.

Anonymkode: be972...e74

Skrevet

Vet ikke hvem det er.

Anonymkode: eb6ee...56b

Skrevet

Har ikkje anna inntrykk Ann at ho reklamerer for bara treningskle og viser at ein kan vere litt rund men framleis gå med thigst og kort treningstopp og trene og det kna ikkje wvte anna enn bra. Kva ho elles har gjort eller sagt veit eg ingenting om. 

Skrevet

Voksne damer som tar daglige selfier og poster på some syns jeg generelt lite om.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hva synes du om henne? Fronter hun sunne verdier mtp kropp og helse? 

Hva er det med deg? Skal du legge ut om storekropper hver dag? 

Anonymkode: 1b216...4cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Hva er det med deg? Skal du legge ut om storekropper hver dag? 

Anonymkode: 1b216...4cf

Hva er det med DEG? 🤔

Skrevet

Er ikke det hun som ble slankeoperert men ikke klarte bli helt slank? Også har hun akseptert at hun er litt fyldig og viser at man kan leve et godt og sunt liv også med en litt rundere kropp enn idealet?

Synes det er fint jeg, alle trenger ikke være sylfider, og det viktigste er at man lever et aktivt og sunt liv. Det har blitt litt for mye av at de som er slanke ikke skal vise seg frem uten å bli kritisert, og de som er tykke kan vise seg frem og blir heiet og klappet for fordi de viser at kropper kommer i alle størrelser. Det har blitt litt feil, for det kan tolkes som at vi heier frem en usunn livsstil, men det er ikke helt det som er ønsket tror jeg, det er mer det at vi ikke skal "shame" noen men akseptere folk som de er.

Da må alle få lov å vise seg frem, både de med sickspack og de med bollemage, det skal være rom for alle. Samtidig som man skal fronte en sunn livsstil da, og hun Drage er vel litt sånn midt imellom og kan anses som sunn og frisk, selv om hun er litt fyldig.

Men jeg følger henne ikke, hun bare popper opp på facebook og sånn av og til, for hun reklamerer veldig for treningstøy gjør hun ikke?

Anonymkode: 99004...335

Skrevet

Sykelig kroppsfokus og med et veldig trøblete forhold til mat. Veldig dårlig på merking av reklame, spons og betalte samarbeid. 

Anonymkode: 2a082...60e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...