Anonym bruker Skrevet 29. april 2021 #1 Skrevet 29. april 2021 Jeg bytta p-piller til noe som var sterkere. Gikk fint noen mnd, men nå er blødningene tilbake. Har blitt sjekka så alt skal være greit, men jeg blør og blør. JEG ER SÅ LEI! Det er ikke mye, men nok til at jeg må gå med truseinnlegg, droppe hvite bukser og tørke meg ihjel før jeg har sex.... baaaaaah! Hva hjelper mot blødninger? Jeg vil ikke ha det! Anonymkode: d1d85...5e1
Anonym bruker Skrevet 29. april 2021 #2 Skrevet 29. april 2021 Hvordan bruker du p-pillene? Har du pillefri/placebo-uker? Anonymkode: 6e958...02e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Skulle til å spørre om det samme som anonym over her, har du mens på pilla eller hopper du rett fra brett til brett? Mange får småblødninger om de ikke har en "mens" innimellom. Selv måtte jeg ha det hver tredje måned, ellers fikk jeg mellomblødninger. Så jeg tok tre brett, hadde en mens og tok tre brett på rappen igjen. Da gikk det fint for min del. Anonymkode: 1c0d2...086
Anonym bruker Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Jeg HAR hoppa, så tok jeg ei uke med mensen og begynte på nytt brett. Har gjort det før uten tull, men nå er det visst i ulage igjen. Kanskje bare derfor da... Anonymkode: d1d85...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå