Gå til innhold

Tror dere Viggo Kristiansen frifinnes?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tror jeg nemlig. For meg ser det ikke ut som om de har sterke nok bevis til å ta ut en ny sak.

Om han har gjort det er jeg mer usikker på.Vet faktisk ikke.

Anonymkode: cd900...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke han har vært med på dette, så om det stemmer så må man jo selvsagt håpe han blir frifunnet. Tenk dere om dere selv hadde blitt dømt for noe dere overhodet ikke hadde gjort 😲

Anonymkode: baeec...95a

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Jeg tror ikke han har vært med på dette, så om det stemmer så må man jo selvsagt håpe han blir frifunnet. Tenk dere om dere selv hadde blitt dømt for noe dere overhodet ikke hadde gjort 😲

Nå kommer hylekoret til å fortelle deg at han forgrepet seg på barn før denne saken og.

Anonymkode: 20d47...e30

Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. 

Anonymkode: e5c52...90c

Skrevet

Nei jeg tror ikke det, jeg tror heller ikke at han er uskyldig.

Anonymkode: e08f8...558

Skrevet

Jeg tror ikke han er usklyldig, men tror han får dommen omgjort i form av at de ikke har noen bevis som knyttet ham til stedet. Han har sonet lenge, så om han blir sluppet fri nå så vil det ikke være som at han ikke har måtte sone for de stakkars jentene. Grusom sak - men man skal dømmes på ordentlig grunnlag i Norge. 

Anonymkode: fa2aa...754

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Vel... Fått med deg det andre han har gjort? 

Anonymkode: 67da8...84f

Skrevet

Skjønner ikke hvordan han andre liksom skulle klare å operere på egenhånd. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan han andre liksom skulle klare å operere på egenhånd. 

True den ene med den andre

Anonymkode: 70d6d...30c

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Burde vært skuddpremie på slikt avskum. Om han er skyldig eller ikke for drap på disse to jentene får vi nok aldri vite 100%, men at han er pedofil er det ingen tvil om.

Anonymkode: 89cb1...240

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Da må han straffes for det han faktisk har gjort. Ikke det han ikke har gjort. 

Anonymkode: f3ce6...454

Skrevet

Jeg anbefaler å lese gjenopptakelseskommisjonens rapport, den gir masse informasjon og innblikk i komplekse vurderinger. Den er tilgjengelig på kommisjonens hjemmeside. Jeg noterte meg at både flertallet og mindretallet mente at mye tyder på at Kristiansen var med på drapene (og da snakker vi ikke om de andre overgrepene som han er dømt for). Likevel: Han skulle jo ikke ha vært dømt hvis bevisene ikke holdt. 

Anonymkode: 60e86...d83

Skrevet

Nei. Tror ikke han er uskyldig og tror bevisene holder for dom nå som tidligere. Den ensidige "dokumentaren" laget av hans støttespillere er lite relevant. Anbefaler som en over at man heller leser gjenopptakelseskommisjonens rapport som er et profesjonelt dokument etter et stort stykke arbeid og som inneholder mer nyansert informasjon. 

Anonymkode: a298a...57b

Skrevet

Han burde aldri slippes ut igjen. Han er jo ikke god og har tydelig en "kjærlighet" til barn😝

Anonymkode: 5e2b4...94f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Burde vært skuddpremie på slikt avskum. Om han er skyldig eller ikke for drap på disse to jentene får vi nok aldri vite 100%, men at han er pedofil er det ingen tvil om.

Anonymkode: 89cb1...240

Jo, det er det.

Anonymkode: b4f5a...68f

Skrevet

Da er dommen falt og han frifinnes ikke. 

Det må være en lettelse for foreldrene og for oss alle egentlig. Det hadde jo vært forferdelig om han hadde sittet uskyldig dømt i alle disse årene. 

Men det at det er stor gjentakelsesfare viser jo at han uansett er en svært farlig mann. 

Anonymkode: 06b84...5f8

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja, men det har jo ikke noe med DENNE saken å gjøre da! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Da er dommen falt og han frifinnes ikke. 

Det må være en lettelse for foreldrene og for oss alle egentlig. Det hadde jo vært forferdelig om han hadde sittet uskyldig dømt i alle disse årene. 

Men det at det er stor gjentakelsesfare viser jo at han uansett er en svært farlig mann. 

Anonymkode: 06b84...5f8

Hva i alle dager snakker du om. Saken har ikke vært oppe enda.

Skrevet

Tror Viggo Kristiansen er en pedofil mann. Som ikke var tilstede i Baneheia. Siden de kun fant sæd etter 1 person .

Om han hjalp til med planleggingen eller ikke er jeg ikke sikker på.

Men for meg fremstår bevisene for deltakelse svært tynne. Dømmer man noen for mord og voldtekt og av barn.

Bør man ha mer bevis enn at han er en motbydelig fyr som ingen liker. Og vitnemål til en som beviselig har voldtatt og drept barn.

Men hvis han nå blir frifunnet. Er jeg engstelig for at han nærmest kan gjøre hva som helst. Uten å bli etterforsket. Fordi folk er rede for å bli beskyldt for trakassering.

Og vi vet alle at det finnes gærne kvinner som sikkert skriver kjærlighetsbrev i denne stund.

Anonymkode: f6ea8...a89

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jo, det er det.

Nei, det er det ikke i det hele tatt. Han har tidligere dommer.

Anonymkode: 70d6d...30c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...