Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Har tenkt å gjøre microblading og evt powder brows. Noen med erfaring? (Enten fra Wowbrow el andre steder). Hvordan ser man ut i dagene rett etterpå? Anonymkode: 3e95e...683
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Kraftige falske bryn ser hjernedødt ut Anonymkode: 59d1c...d9c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Kraftige falske bryn ser hjernedødt ut Anonymkode: 59d1c...d9c Du er hjernedød. Skal bare gjøre naturlige bryn og fylle ut der mine egne hårstrå har forsvunnet med årene. Anonymkode: 3e95e...683
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Jeg har tatt på Frogner og ble veldig fornøyd. Jeg er veldig lys og har tatt brune powder brows og eyeliner. De første dagene er brynene litt mørke, etter en uke er de ferdige. De er da litt lysere enn rett etter behandling. Jeg har stort sett vært fornøyd men skulle ønske fargen holdt litt lengre. Nå er det fire mnd siden jeg tok påfyll og må snart påfylle igjen. Anonymkode: b082f...15f
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Det ser dumt ut. Ikke gjør det. Anonymkode: b934c...3f9
Graciegirl Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Jeg bruker lite sminke. Har nettopp fått powder brows. Er mørk i håret og bryn - og det ble superfint og naturlig. Jeg har fet hud og måtte gå 4 (!) ganger før det satt. Anbefaler "dry healing" hvis du har fet hud. Første gangen brukte jeg krem på brynene, instruks fra salongen. Det bidro nok til at fargen forsvant og jeg måtte tilbake mer enn kun en gang for påfyll. Powder brows tar gjerne en mnd. for å sette seg. Første dagene er det ekstra mye farge og veldig jevnt. Fra dag 4ish til 10ish må du regne med å flasse "flak" med farge. Deretter forsvinner fargen litt før den kommer tilbake. Dette er slik mange opplever det (ref. sosiale media) og slik var det for meg også. Micro blading kjenner jeg ikke til personlig. Valgte dette vekk fordi jeg har fet hud. Jeg liker veldig godt powder brows. Mer naturlig look enn en del skumle micro blade bryn jeg har sett.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2021 #7 Skrevet 29. april 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg har tatt på Frogner og ble veldig fornøyd. Jeg er veldig lys og har tatt brune powder brows og eyeliner. De første dagene er brynene litt mørke, etter en uke er de ferdige. De er da litt lysere enn rett etter behandling. Jeg har stort sett vært fornøyd men skulle ønske fargen holdt litt lengre. Nå er det fire mnd siden jeg tok påfyll og må snart påfylle igjen. Anonymkode: b082f...15f Hmm... påfyll allerede etter 4 mnd? Første påfyll er 4-8 uker etter at man har gjort det, og sen må du altså gjøre det igjen etter 4 mnd? 4500kr + 1500kr + 1500k bare i de første 6 mnd. Det gjør meg litt usikker faktisk. Det blir dyre bryn og mange runder med «nye» bryn som er mørke og flasser. Eller blir det ikke sånn ved påfyll kanskje? Anonymkode: 3e95e...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå