Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #1 Skrevet 28. april 2021 Jeg bor i et litt eldre rekkehus så det er ganske lytt. naboungdommene vegg i vegg har spilt høy musikk fra ca 0730 - 2230 (med korte pauser innimellom) hver dag de siste ukene. Det er jo innenfor tid man har lov å støye, men er det akseptabelt å be dem om å dempe musikken litt likevel? Det er slitsomt å ha bass dundrende i veggen store deler av dagen Anonymkode: 527b5...895
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #2 Skrevet 28. april 2021 Ofte vet ikke ungdommen hvordan bassen forplanter seg gjennom huset, så det er helt innenfor å snakke med de om det. Om de ikke skrur ned volumet så veldig vil det hjelpe mye at de justerer ned bassen, men noen må fortelle dem det... Anonymkode: 51d7c...d8a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #3 Skrevet 28. april 2021 Gi beskjed, men på en hyggelig måte. Anonymkode: 5929f...375
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #4 Skrevet 28. april 2021 Takk for innspill - det var et godt poeng det med å dempe bassen litt. Så jeg skal finne en hyggelig måte å få gitt beskjed på 😊 Anonymkode: 527b5...895
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #5 Skrevet 28. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for innspill - det var et godt poeng det med å dempe bassen litt. Så jeg skal finne en hyggelig måte å få gitt beskjed på 😊 Anonymkode: 527b5...895 Du vinner ofte mye med kake. Anonymkode: f2e33...db6
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du vinner ofte mye med kake. Anonymkode: f2e33...db6 Hehe - sant det Anonymkode: 527b5...895
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #7 Skrevet 28. april 2021 Snakk med naboen, spør høflig om det er mulig å dempe bassen litt eller endre plass på den slik at ikke denne lyden forplanter seg inn til deg så mye. Jeg gjorde det med en nabo. Han hadde fått noe nytt med mange små høytalere. Han hadde ikke tenkt over det, han hadde hengt noen på veggen inn til oss. Så han flyttet de vegg fra veggen, spilte like høyt som han pleide og jeg hørte nesten ikke en lyd. Jeg endte med å bli kjent med naboen og få en elektrikerr som kunne fikse ting som ikke jeg kunne, samt så ble det stille hos meg. Helt stille hadde jeg ikke forventet, lyder gjør meg ikke noe, det er bare mengden og den totale høyden. Anonymkode: 2ee05...a0d
Anonym bruker Skrevet 29. april 2021 #8 Skrevet 29. april 2021 14 hours ago, Anonym bruker said: Jeg bor i et litt eldre rekkehus så det er ganske lytt. naboungdommene vegg i vegg har spilt høy musikk fra ca 0730 - 2230 (med korte pauser innimellom) hver dag de siste ukene. Det er jo innenfor tid man har lov å støye, men er det akseptabelt å be dem om å dempe musikken litt likevel? Det er slitsomt å ha bass dundrende i veggen store deler av dagen Anonymkode: 527b5...895 tenker så lenge naboen holder seg innefor 7-23 som det vanligvis skal være stille på i hverdager, og 00 på lørdag, så synes jeg du bør tåle det,ellers får du flytte, Men søndag skal det være stille Anonymkode: c629c...786
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå