Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 https://www.helsebiblioteket.no/pasientinformasjon/hjerte-og-kar/hoyt-blodtrykk-forsta-blodtrykksmaling Anonymkode: 876e6...418
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 90 i undertrykk er litt høyt. Anonymkode: 5ec39...62e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): 90 i undertrykk er litt høyt. Anonymkode: 5ec39...62e Var hos legen for 2 uker siden og da sa hanat blodtrykket var fint, 130/80 mener jeg...Idag var jeg på sykehuset når det ble målt og blir nok litt stressa når jeg er der..Og litt spent siden jegskal sove med søvnregistrering i natt.. Hi Anonymkode: b2d2a...87c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #5 Skrevet 27. april 2021 Målte de bare en gang? Hvordan var omstendighetene når de målte? Det er ikke faretruende høyt, og ikke noe du trenger å bekymre deg for hvis det var denne ene gangen. Men hvis undertrykket fortsetter å ligge på 90, så bør de jo finne ut hvorfor. Det er littegrann høyt. Hvordan var pulsen? Anonymkode: 7e31c...dbc
Anonym bruker Skrevet 28. april 2021 #6 Skrevet 28. april 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Målte de bare en gang? Hvordan var omstendighetene når de målte? Det er ikke faretruende høyt, og ikke noe du trenger å bekymre deg for hvis det var denne ene gangen. Men hvis undertrykket fortsetter å ligge på 90, så bør de jo finne ut hvorfor. Det er littegrann høyt. Hvordan var pulsen? Anonymkode: 7e31c...dbc De målte bare 1 gang ja..Pulsen var på 72. Jeg var jo litt spent,litt "nervøs" som jeg alltid er på sykehus..Så det gjorde jo sikkert sitt.. Fastlegen målte flere ganger,men litt roligere når jeg er der... Hi Anonymkode: b2d2a...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå