Gå til innhold

Hva kaster du i do?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Oi - jeg er nok en av de som ikke er så flink..

Jeg kaster fortsatt i voksen aldre tamponger i do, hår bra børsten, lo fra tørketrommelen - og ellers dopapir selvfølgelig. Jeg kaster ikke våtservietter i do. 

Anonymkode: d6e4b...ddc

Hvordan kan du tenke det er greit? Ute av øye ute av sinn liksom? Sånn som når folk bare hiver ting på sjøen 😱

Anonymkode: e09a3...44d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg kaster fortsatt i voksen aldre tamponger i do, hår bra børsten, lo fra tørketrommelen - og ellers dopapir selvfølgelig. Jeg kaster ikke våtservietter i do. 

Er du ikke redd for at det kan bli tett? Jeg skjønner faktisk ikke hvordan noen kan tenke på å hive tampong i do, hvordan kommer man på noe sånt.

Anonymkode: 98767...66d

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Men HVORFOR kaster du tamponger i do??

Anonymkode: 7ff13...2c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Det handler jo slettes ikke om å være flink eller ikke... Det handler om totalt fravær av intelligens. 

Anonymkode: 392b6...184

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.4.2021 den 17.07):

Håper leieboerne måtte betale for alt?

Anonymkode: 7ff13...2c9

Hadde heldigvis god forsikring med utlegg for følgeskader, men de måtte betale egenandelen. Men tok jo tid å få ordnet opp i noe som var irriterende unødvendig.

Anonymkode: 2b36a...8c8

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 28.4.2021 den 11.26):

Lærer ikke foreldre jentene sine at de skal kastes? 

Anonymkode: 57019...af6

Da jeg var yngre, og leste bruksanvisningen på tamponger (husker ikke om det var og eller tampax), stod det at de kunne kastes i do. Så det gjorde jeg i en del år. Diskuterte aldri med mine foreldre hvor jeg kastet tampongene mine. Sluttet å kaste dem i do da klassen min besøkte et renseanlegg på VGS. Da sluttet jeg. 

Nå kaster vi dopapir, og tiss/bæsj/oppkast i do. 

Anonymkode: c6893...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...