Kira Skrevet 27. april 2021 #1 Skrevet 27. april 2021 Noen her som har erfaring med microblading? Ble du fornøyd med resultatet og satt det i lenge før du måtte fylle på/fikse igjen?
Pobie Skrevet 27. april 2021 #2 Skrevet 27. april 2021 Jeg har tatt. Var ikke fornøyd til å begynne med men hun fikset det og da ble det bra. Så vær veldig tydelig på hva du vil ha. Er nå over to år siden og har ikke trengt å fylle på ennå. Fikk beskjed om at det skulle var ca ett år.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #3 Skrevet 27. april 2021 Penger ut av vinduet for meg. Det ble ganske mye skorper, og da de ramlet av etter noen dager/en ukes tid tok de fargen med seg. Var helt lik som før. Kjempedårlig. Sikkert stor forskjell fra behandler til behandler. Anonymkode: 10b9a...e20
Anonym bruker Skrevet 27. april 2021 #4 Skrevet 27. april 2021 Er veldig fornøyd. Skjønner egentlig ikke poenget til hun Over for profesjonelle steder skal ha inkludert påfyll etter 4-6 uker. Ser veldig mørkt ut i starten men når skorpene faller av er det fint. Så forsvinner ca 40-50 % av fargen tidlig og derfor skal man fylle på etter noen uker. Anonymkode: 1fd9e...570
Kira Skrevet 27. april 2021 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2021 Tusen takk for svar alle sammen 😊 Vurderer sterkt å ta det. Jo eldre man blir, desto mindre og svakere farge på brynene mine 🥴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå