Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Og hvordan har dere fått venner? Hva gjør deg til en venn og hva gjør at vennene dine blir hos deg? Trenger alle venner? Må du tilpasse deg for at de ikke skal forsvinne? Anonymkode: 91efc...298
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Nei, jeg tror dessverre ikke alle har, men jeg tror at alle trenger minst én og at de som ikke har savner noen. Og en partner kan også være en venn, for å understreke det. Jeg har en del venner. De jeg er mest med har jeg møtt via jobb, men jeg har også en fra ungdomsskolen og noen jeg har blitt kjent med via mannen. Jeg er veldig utadvendt og tror jeg oppleves som både interessant og morsom, og jeg er god til å lytte. For å få venner til å bli, er det viktig å huske på å gi også. De jeg har kuttet ut selv, er folk som bare tok, bare skulle snakke om seg og sitt og/eller ble for intense. Jeg kan godt være støttende overfor en som er veldig seg/mitt en kort periode fordi vedkommende har det vanskelig, selvfølgelig, men nå tenker jeg på de som viste seg å være slik kronisk. Og de må ta litt kontakt også, ikke bare jeg. Anonymkode: 1633b...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå