Gå til innhold

Hvor finner man brede klær til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen klær er smale i modellen og andre forhåpentligvis brede... noen som vet? 

Anonymkode: 1810d...e9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du er ute etter.

Mener du ledigere passform er det lurt å gå i gutteavdelingen. Har kjøpt mye der til jentene mine, tilsynelatende nøytrale bukser er mye videre i beina enn i jenteavdelingen. 

Om du mener plus-size er jeg desverre rimelig blank. Mener jeg har sett det i ellos-katalogen da den eksisterte. Sjekk nettbutikken.

Anonymkode: 2886f...630

Skrevet

Nå vet jeg ikke alder på barna dine, men jeg synes Lindex ofte har litt bredere klær til barn. Har en 2,5-åring 👍 H&M feks blir ofte altfor smalt til henne i den størrelsen hun bruker. 

Anonymkode: 042c1...9ac

Skrevet

Er det jente du skal ha klær til er tipset mitt å handle i gutteavdelingen. Har ett barn som har atopisk eksem og bredbygd ( ikke tykk, men brei ifrohold til andre på hennes alder. Iforhold til søstra er hun veldig brei siden lillesøster er veldig smal) Så siden klærne hennes ikke skulle være i nærheten av å være tettsittende kjøpte jeg mest klær i gutteavdelingen. Da er klærne passe i lengden, er ikke bare å kjøpe noen nummer for store for da blir det feil i lengder osv. 

Jeg har funnet noen klær i noen små lokale butikker også, men det er bare innimellom virker det som og mye shopping er ikke meg. 

Anonymkode: 0c2ac...28b

Skrevet

Er gutt som bruker 122. Han er 4 år.. men 122 er ofte trang 😔

Anonymkode: 1810d...e9c

Skrevet

HM hadde noe som het generous i nettbutikken.

Da er buksene endel romsligere. 

Anonymkode: b8797...dff

Skrevet

POP er ofte litt romslige i størrelsen. 

Anonymkode: d7ea8...eb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...