Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #1 Skrevet 25. april 2021 Vi har vært sammen i «ei evighet».Jeg savner lidenskapen og et fungerende sexliv. Vi har sex 1-2 gang i mnd. Det er vell egentlig ikke helt innafor, men jeg tror vi begge kjeder oss. Noen gode ideer?Har kjørt oss helt fast her. Anonymkode: 727c4...97b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi har vært sammen i «ei evighet».Jeg savner lidenskapen og et fungerende sexliv. Vi har sex 1-2 gang i mnd. Det er vell egentlig ikke helt innafor, men jeg tror vi begge kjeder oss. Noen gode ideer?Har kjørt oss helt fast her. Anonymkode: 727c4...97b Skaff deg en elsker Anonymkode: 2fc92...859
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Skaff deg en elsker Anonymkode: 2fc92...859 Vell, selv om det er veldig fristende er nok ikke det den beste løsningen for oss🥴 Anonymkode: 727c4...97b
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Vell, selv om det er veldig fristende er nok ikke det den beste løsningen for oss🥴 Anonymkode: 727c4...97b Det han ikke vet har han ikke vondt av. Anonymkode: 2fc92...859
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Har dere snakket om det, Hi? Hvis ikke, snakk sammen. Det er jo stor sjanse for at han føler det samme. Og i så fall har dere et godt utgangspunkt både for videre samtale og det å bedre sexlivet igjen. Da kan dere snakke om hva dere savner, hvordan forholdet deres var da dere hadde mer lidenskap i forholdet. Hva gjorde du og han den gangen som dere ikke gjør nå? Har dere begynt å ta hverandre for gitt? Har dere sluttet å virkelig se hverandre? Når sist var dere nære fysisk, bare fordi det er godt, f.eks. massere hverandre? Når tok du sist initiativ til å flørte med ham - og motsatt? Har dere glemt hvordan dere flørtet? Har dere glemt hvordan dere var med hverandre den gangen dere så den andre, gjorde den andre små tjenester, fikk den andre til å føle seg vel, elsket? Når lo dere sammen sist? Når hadde dere kjærestetid sammen? Nærhet avler gjerne nærhet, og lyst avler gjerne lyst - men da må dere også jobbe med resten av forholdet, for lyst har ofte med helheten å gjøre, ikke bare det som skjer i senga. Anonymkode: 9299d...ad7
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Dere må diskutere det, bli enige om hva dere ønsker, og ta neste skritt, sammen. Når en har vært sammen lenge er det mange måter å stimulere fram mer lyst på, en bør kunne være litt mer vågal når en kjenner hverandre godt. Litt humor og selvhøytidelighet er bra for å komme seg videre og finne på noe moro. Seksuallysten i et langt forhold er en sovende bjørn, bruk fantasien så vekker du den. Før noen andre vekker den og ødelegger forholdet. Anonymkode: 6a8a0...d76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå