Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Er det sånn at hvis du først har fått det, så kan du oppleve det igjen og igjen med andre situasjoner? Anonymkode: 0b16a...412
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 En del gjør det ja. Har du misstanke om at du lider av PTS så tar du kontakt med din fast lege og får rekvisisjon til psykolog som kan hjelpe deg. Masse lykke til Anonymkode: bc21e...bae
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): En del gjør det ja. Har du misstanke om at du lider av PTS så tar du kontakt med din fast lege og får rekvisisjon til psykolog som kan hjelpe deg. Masse lykke til Anonymkode: bc21e...bae Takk. Jeg har tatt kontaktmed dps. Dps sa at jeg mest sannsynlig har ptsd. Men når jeg tenker på det så har jeg opplevd mange sånne episoder i livet. Jeg trodde ptsd kun handler om 1 spesifikt hendelse.... Anonymkode: 0b16a...412
Snella1 Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Kompleks PTSD dersom det er flere, sammensatte hendelser eller vedvarende aspekter ved livssituasjonen. lykke til ❤️
:-)))) Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Det er noe som heter CPTSD, det er samme symptomer men som kommer etter en rekke hendelser, feks mobbet eller mishandling i barndommen eller i parforholdet. Denne typen er som sagt et resultat av noe som har vart over tid og ikke én enkelt hendelse. Behandlingen kan være noe vanskeligere, da det som sagt ikke er et spesielt traume som er problemet men mye forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #6 Skrevet 25. april 2021 Kanskje det er det ja. Anonymkode: 0b16a...412
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå