Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Hvordan skal man velge mellom samboeren og som er pappa til våre barn eller ungdomskjæresten som alltid har vært i tankene mine? Vi har hatt kontakt(ikke noe «ulovlig»), men vi har felles venner og vært sammen på forskjellige arrangement og kurs. Jeg føler vi kjenner hverandre like godt som meg og samboer. Skal man følge hjertet eller fornuften? Er klar over at man _burde_ velge far til barna, men jeg dras så mellom... Prøver å sette fordeler og ulemper opp mot hverandre, men kommer ingen vei... Anonymkode: 9853c...846
KellyTaylor Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Hvordan er forholdet mellom deg og samboer da? Hvis dere har det bra så ville jeg ikke ha brutt ut og ødelagt en familie.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Det er lov til å fantasere. Det er lov til å være forelsket. Men! Det er en grunn til at det ikke ble dere to. Tviler på at det gresset der er grønnere. Hadde du blitt sammen med eksem, kommer det mange problemer. Hva hvis du angrer? Du har barn.. Dette kommer til å påvirke dem noe voldsomt. De kan rett og slett hate deg og nye typen. Du må alltid ha kontakt med barnefar. Alt dette styret fordi du savner noe i forholdet ditt. Fiks det du har. Tenk etter hva som er bra med mannen din. ❤️ Anonymkode: 6daac...9a5
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 KellyTaylor skrev (2 minutter siden): Hvordan er forholdet mellom deg og samboer da? Hvis dere har det bra så ville jeg ikke ha brutt ut og ødelagt en familie. Vi er gode venner, men følelsene er slukket mye....vi samarbeider godt da og er sjelden uenige. Anonymkode: 9853c...846
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Det er lov til å fantasere. Det er lov til å være forelsket. Men! Det er en grunn til at det ikke ble dere to. Tviler på at det gresset der er grønnere. Hadde du blitt sammen med eksem, kommer det mange problemer. Hva hvis du angrer? Du har barn.. Dette kommer til å påvirke dem noe voldsomt. De kan rett og slett hate deg og nye typen. Du må alltid ha kontakt med barnefar. Alt dette styret fordi du savner noe i forholdet ditt. Fiks det du har. Tenk etter hva som er bra med mannen din. ❤️ Anonymkode: 6daac...9a5 Eksen flyttet til utlandet pga jobb og jeg ble her pga min utdanning. Jeg møtte min nåværende samboer og jeg ble gravid. Skjønner at det kan bli mye styr.Flytte må jeg nok også da han eier mer enn meg av huset. Er mye bra med samboer, men jeg har alltid følt at det mangler noe viktig. Anonymkode: 9853c...846
KellyTaylor Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 Siden det ikke er noen uenigheter mellom dere og har et godt samarbeid, så ville jeg ha betenkt meg. Men si meg, hva føler mannen din oppi det hele? Er han tilfreds med forholdet? Jeg er ikke den personen som mener at man skal være sammen for enhver pris og selv skilt en gang. Selv den dag i dag kan jeg ta meg i å tenke i ektekap nr 2 at jeg savner ex mannen og det vi hadde. MEn lar det bli med tanken Håper du finner ut av det for noe godt råd har jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #7 Skrevet 24. april 2021 KellyTaylor skrev (3 minutter siden): Siden det ikke er noen uenigheter mellom dere og har et godt samarbeid, så ville jeg ha betenkt meg. Men si meg, hva føler mannen din oppi det hele? Er han tilfreds med forholdet? Jeg er ikke den personen som mener at man skal være sammen for enhver pris og selv skilt en gang. Selv den dag i dag kan jeg ta meg i å tenke i ektekap nr 2 at jeg savner ex mannen og det vi hadde. MEn lar det bli med tanken Håper du finner ut av det for noe godt råd har jeg ikke. Samboer sier han synes ting er bra og er ganske opptatt av at vi skal være en familie. Kan jeg spørre om du savner exmannen eller tanken om å være en hel familie igjen pga barna? Anonymkode: 9853c...846
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 Aldri rett fra et forhold til et annet og spesielt økte når man har barn. Derfor mener jeg spørsmålet er om do hatt det bra med samboeren og skal fortsette med han, eller om du ikke har det var i forholdet og skal være alene. Selvfølgelig ikke være alene for alltid, men lenge nok til at barna og du skal venne dere til at forholdet mellom deg og samboeren er over. Anonymkode: 7675f...921
KellyTaylor Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Samboer sier han synes ting er bra og er ganske opptatt av at vi skal være en familie. Kan jeg spørre om du savner exmannen eller tanken om å være en hel familie igjen pga barna? Anonymkode: 9853c...846 Tja si det. Savner han mest fordi var ganske like, null krangel da vi var gift men gnisten ble borte etter flere barn på få år. Fikk ikke tid sammen som man burde i et forhold og mannen var utro - kort fortalt. Var på nippet til å bli noe igjen etter noen år, men lot det bli med det vi hadde. Vi blir aldri kvitt hverandre grunnet barna, og etterhvert kommer barnebarn Så pga barn og event barnebarn så savner jeg nok tanken på at vi kunne ha delt dette sammen ❤️ Vet om fler som ikke orker å bryter opp forholdet grunnet det jeg skrev ovenfor. MEN, en skal være lykkelig i forholdet også!
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 Hva har du og samboer gjort for å bedre forholdet siden sist du skrev om det samme, Hi? Gjør du selv noe for å fokusere på forholdet og der du en gang falt for hos samboer? Eller velger du å stadig sammenligne og fokusere på eksen? Hvordan vet du at du vil fungere sammen med eksen i et forhold i dag? Da dere var sammen var dere ungdommer. I mellomtiden har dere begge levd hver deres liv i mange år, dere har utviklet dere til de dere er i dag. Hvordan kan du vite at du vil fungere bedre med ham enn samboer? Du har uansett hatt flere tråder om dette over lengre tid. Vet din samboer at du over så lang tid går og ønsker å være med en annen mann? Anonymkode: a422f...aa4
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 Vanskelig å si. Du kan jo høre med barna du har valgt å få hva de ønsker? Anonymkode: 33b73...44b
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 Han var garantert ikke i tankene dine da du ble sammen med samboeren din, og fikk barn med han. Så at denne sjelevenner din alltid har vært i tankene dine er en selvpålagt livsløgn. Hvorfor falt du for mannen din? Finn tilbake til han, kjemp for familien din. Han andre går over når fornuften kommer tilbake. Anonymkode: 28c83...ae5
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #13 Skrevet 25. april 2021 Å gå ut av et forhold pga en annen synes jeg virker som en dårlig avgjørelse. Med mindre det man er i er svært destruktivt og ødeleggende og den nye har gitt deg mot til å gå. Ellers synes jeg msn først plikter å ta tak i det man har og forsøke å få det til når det er barn involvert. Anonymkode: 5dc4a...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå