Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Hun er straks 3 år. Har ingen egne meninger. Ser hva søsknene gjør og kopierer nøyaktig det de gjør. Hvis jeg setter meg ned på huk for å prate med hun, da setter hun seg også ned på huk. I tillegg er hun svært sårbar. Virker som hun ikke tåler "kritikk".. noen som har tips til hva det kan være? Det er påfallende. Er mor til 6. Ingen av de andre er sånn Anonymkode: 4586b...abc
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (52 minutter siden): Hun er straks 3 år. Har ingen egne meninger. Ser hva søsknene gjør og kopierer nøyaktig det de gjør. Hvis jeg setter meg ned på huk for å prate med hun, da setter hun seg også ned på huk. I tillegg er hun svært sårbar. Virker som hun ikke tåler "kritikk".. noen som har tips til hva det kan være? Det er påfallende. Er mor til 6. Ingen av de andre er sånn Anonymkode: 4586b...abc Ikke nødvendigvis noe annet "galt" enn at hun ser opp til storesøskene sine og kopierer disse. Det er heller ikke uvanlig at noen barn er mer sårbare enn andre,og det kan faktisk vare livet ut, uten at det er noe galt med det. Jeg har en lillesøster som er flink å kritisere andre, men får hun selv kritikk, så tar hun til tårene med en gang. Slik har det vært i hele oppveksten og slik er det nå når vi er voksen.. Anonymkode: f2e4b...0a9
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Ikke nødvendigvis noe annet "galt" enn at hun ser opp til storesøskene sine og kopierer disse. Det er heller ikke uvanlig at noen barn er mer sårbare enn andre,og det kan faktisk vare livet ut, uten at det er noe galt med det. Jeg har en lillesøster som er flink å kritisere andre, men får hun selv kritikk, så tar hun til tårene med en gang. Slik har det vært i hele oppveksten og slik er det nå når vi er voksen.. Anonymkode: f2e4b...0a9 Såpass ja ❤ Anonymkode: 4586b...abc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå