Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Er det noe man i det hele tatt bør vurdere? Utleier sier kun at "Vi har aldri brukt det vi, vi får stole på hverandre vel". Er så skeptisk.... Det er depositum og forhåndsbetaling... Anonymkode: 45d24...c15
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Hadde aldri leid og betalt uten skriftlig avtale og kvittering Anonymkode: 9db1e...56d
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Nei. Det er veldig useriøst. Jeg har regnskapet til noen som formidler utleie av fritidsbolig, der har de kontrakter med alle. Ansvar, forsikring, erstatning, hvem må ta regningen når betaling uteblir, booking, pris osv. Alt dette bør avtales skriftlig. Anonymkode: 586d8...226
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Tja, jeg har en venninne som leoer ut hytta si noen ganger. Den kunne jeg hodt leid uten kontrakt, men ikke hvis det var et firma eller depositim inne i bildet. Anonymkode: 17ef9...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå