Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #1 Skrevet 24. april 2021 Hvordan er det nå i koronatiden? 12 mai flyr jeg fra Oslo til København og så videre til Palma. 8 timer venetid i København før flyet går videre til Palma. Hvordan er reglene angående covid ved mellom landing i København? Det er vel kun på returen til Norge jeg må i karantene? PS: Jeg er vaksinert. Hva annet må jeg tenke på å ha med av dokumentasjon? Har forstått det er et skjema som må fylles ut, men har aldri skjønt det der.. Anonymkode: 4eca7...86f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #2 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hvordan er det nå i koronatiden? 12 mai flyr jeg fra Oslo til København og så videre til Palma. 8 timer venetid i København før flyet går videre til Palma. Hvordan er reglene angående covid ved mellom landing i København? Det er vel kun på returen til Norge jeg må i karantene? PS: Jeg er vaksinert. Hva annet må jeg tenke på å ha med av dokumentasjon? Har forstått det er et skjema som må fylles ut, men har aldri skjønt det der.. Anonymkode: 4eca7...86f Du har hverken skjønt det med skjema eller det med at du burde holdt deg hjemme Anonymkode: 41db2...4df
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #3 Skrevet 24. april 2021 Egoistisk og unødvendig. Myndighetene fraråder fortsatt unødvendige reiser. Anonymkode: 9e0a1...c0a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Du kan Google deg frem til alle svar. Det står også mye informasjon på flyselskapets nettsider. Jeg reiser jevnlig og det er ganske mye å sette seg inn i. Anonymkode: 65e48...ecc
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #5 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Du kan Google deg frem til alle svar. Det står også mye informasjon på flyselskapets nettsider. Jeg reiser jevnlig og det er ganske mye å sette seg inn i. Anonymkode: 65e48...ecc Man kan også fint google seg fram til den relativt viktige informasjonen om at man bør holde seg hjemme, og i alle fall unngå unødvendige reiser. Anonymkode: 9991e...542
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. april 2021 #6 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Man kan også fint google seg fram til den relativt viktige informasjonen om at man bør holde seg hjemme, og i alle fall unngå unødvendige reiser. Anonymkode: 9991e...542 Nå har ikke hi sagt noe som helst angående viktigheten eller årsaken til at hun skal reise . Da er det jo greit å svare på det hun faktisk spør om. Å sjekke flyselskapets egne sider er et godt råd. Samt det enkelte lands corona regler.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #7 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Du har hverken skjønt det med skjema eller det med at du burde holdt deg hjemme Anonymkode: 41db2...4df Det var ikke det jeg spurte om. Anonymkode: 4eca7...86f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Man kan også fint google seg fram til den relativt viktige informasjonen om at man bør holde seg hjemme, og i alle fall unngå unødvendige reiser. Anonymkode: 9991e...542 Jeg har Google men finner ikke ut av skjemaet, og det er mitt spørsmål. Men skjønner det ikke er vits i å spørre her inne. Belær noen andre istedenfor meg, jeg er fullt klar over at man bør unngå unødvendige reiser. Anonymkode: 4eca7...86f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #9 Skrevet 24. april 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden): Nå har ikke hi sagt noe som helst angående viktigheten eller årsaken til at hun skal reise . Da er det jo greit å svare på det hun faktisk spør om. Å sjekke flyselskapets egne sider er et godt råd. Samt det enkelte lands corona regler. Takk 🙂 Jeg ringer ticket eller annet reisebyrå, de må jo vite hva dokumentasjon. Jeg hadde aldri reist uten å være vaksinert. Anonymkode: 4eca7...86f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #10 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Egoistisk og unødvendig. Myndighetene fraråder fortsatt unødvendige reiser. Anonymkode: 9e0a1...c0a Jeg legger ikke ut mitt privatliv her, så NEI, det er IKKE egoistisk. Anonymkode: 4eca7...86f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg legger ikke ut mitt privatliv her, så NEI, det er IKKE egoistisk. Anonymkode: 4eca7...86f Nei vel. Men uansett er vel anbefalingen å holde seg hjemme 🤨 Anonymkode: 9e0a1...c0a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 24. april 2021 #12 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Nei vel. Men uansett er vel anbefalingen å holde seg hjemme 🤨 Anonymkode: 9e0a1...c0a Oh my.... det gjør nok også helt sikkert de aller fleste som ikke har nødvendige reiser
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #13 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Nei vel. Men uansett er vel anbefalingen å holde seg hjemme 🤨 Anonymkode: 9e0a1...c0a Du finner glede i å kverulere skjønner jeg. Syns synd på deg, for du kan umulig ha en god dag. Ps: Jeg, som alle andre, har fått det med meg anbefalingen om å holde seg hjemme. Anonymkode: 4eca7...86f
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #14 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du finner glede i å kverulere skjønner jeg. Syns synd på deg, for du kan umulig ha en god dag. Ps: Jeg, som alle andre, har fått det med meg anbefalingen om å holde seg hjemme. Anonymkode: 4eca7...86f Jeg har en veldig god dag. Men ja, jeg finner også litt glede i å kverulere. Og ikke minst i at dere andre gidder å reagere 😂 Anonymkode: 9e0a1...c0a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #15 Skrevet 24. april 2021 Du må sjekke de danske reglene for å få mellomlande der og reglene på Palma for innreise der. Anonymkode: 3ac00...e67
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #16 Skrevet 24. april 2021 If you transit through Denmark, but you do not enter Denmark, for example if you are in airport transit and you do not leave the transit area, you are not required to present a negative COVID-19 test upon arrival to Denmark. However, you are not exempted from the test requirement for people arriving to Denmark by plane. Du kan lese mer på coronasmitte.dk Anonymkode: f9a09...cb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå