Gå til innhold

Kalde føtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss i Mai og jeg lurer på om det er noen her som var i tvil når de giftet seg ? 
Vi har vært sammen i mange år, men jeg vet ikke om følelsene mine er der de burde være nært et bryllup...😔

Anonymkode: df492...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryllup er uvesentlig, det gjør deg ikke nyforelsket og yr, du har mange år bak deg og dere BEKREFTER noe som har tyngde og varighet. Ikke forkast det av den grunn.

Anonymkode: a8875...ab2

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Bryllup er uvesentlig, det gjør deg ikke nyforelsket og yr, du har mange år bak deg og dere BEKREFTER noe som har tyngde og varighet. Ikke forkast det av den grunn.

Anonymkode: a8875...ab2

Takk☺️Ja årene har gått fort og vi har barn også.Jeg vet bare ikke om vi egentlig gjør det fordi vi «må»...vi har gjort det slutt for et par år siden, det gjorde meg usikker.Skilsmisse er ikke et alternativ

Skrevet

Å få barn er en mye større forpliktelse enn å gifte seg. Mye være med samlivsbrudd med barn involvert enn skilsmisse.

Anonymkode: 2dbb4...a39

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Å få barn er en mye større forpliktelse enn å gifte seg. Mye være med samlivsbrudd med barn involvert enn skilsmisse.

Anonymkode: 2dbb4...a39

Ja du har rett der, men jeg tenker det er enda verre om man er gift..da ser jeg ingen vei tilbake.Er så redd det blir feil.

Skrevet

Hvorfor har du fått kalde føtter?

Du skriver at dere gjorde det slutt for et par år siden. Dere fant tydeligvis tilbake til hverandre. Men har dere i tiden etter dette gjort noe med årsaken til at dere den gangen gjorde det slutt? Har dere begge jobbet med det?

Du skriver jo ikke så mye, men siden du er så opptatt av kalde føtter og det å ikke ha en like lett vei ut av forholdet, så må det ligge noe mer bak - og da er spørsmålet hva?

Anonymkode: a9f39...bdf

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor har du fått kalde føtter?

Du skriver at dere gjorde det slutt for et par år siden. Dere fant tydeligvis tilbake til hverandre. Men har dere i tiden etter dette gjort noe med årsaken til at dere den gangen gjorde det slutt? Har dere begge jobbet med det?

Du skriver jo ikke så mye, men siden du er så opptatt av kalde føtter og det å ikke ha en like lett vei ut av forholdet, så må det ligge noe mer bak - og da er spørsmålet hva?

Det er vell normalt med bryllups nerver? Elsker du han?

Anonymkode: 50df7...ad2

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Det er vell normalt med bryllups nerver? Elsker du han?

Anonymkode: 50df7...ad2

Mulig noen får bryllupsnerver, men siden HI føler slik på det at hun er usikker på om det er riktig å gifte seg, da tenker jeg det er mer som ligger bak - og ut fra det lille hun har skrevet så er det naturlig å lure på om de har gjort noe med årsaken til at de gikk fra hvernadre for et par år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...