Gå til innhold

Hvor voksen er barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en datter på 12 år, hun forteller ofte fra skolen og ting hun opplever. den siste tiden forteller hun ofte om 2 barn som går i klassen, de er begge 12 år og er kjærester med 2 gutter som er 16, hun fortalte i dag at kjærestene på 16 brukte å kjøpe øl til disse 2 jentene på 12 og at de har drukket dette. i mine ører høres dette grusomt ut og min jente på 12 har fått beskjed at om hun prøver å drikke øl så vil hun få husarrest til hun er 18, med unntak av skole og gå i stallen å stelle hester. moren til ene jente er pedagogisk leder for klassen hvor hennes barn som dater en 16 åring går og min datter. jeg har veldig lyst å si ifra om dette, men min datter ønsker ikke dette for hun er ikke sikker om det er sant det disse jentene sier eller om de bare tøffer seg og sier ting som ikke er sant.

Anonymkode: cc075...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Men to gutter på 16 kan ikke kjøpe øl da. Så ikke sikkert denne historien er sann. 

Anonymkode: bab5b...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men to gutter på 16 kan ikke kjøpe øl da. Så ikke sikkert denne historien er sann. 

Anonymkode: bab5b...6e2

Tja. Gutten min på 16 får kjøpt øl 

Anonymkode: b3d76...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Tja. Gutten min på 16 får kjøpt øl 

Anonymkode: b3d76...228

Men det skal han da ikke. Fortsatt 18 års grense. Godt mulig det er strengere her enn andre steder. 

Anonymkode: bab5b...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til saken. To gutter som er sammen med 12 års gamle jenter kan umulig være moden nok for sin egen alder. 

Anonymkode: bab5b...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...