Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Hvor mye klær har deres 14. årige datter? hva er klesbudsjettet i gjennomsnitt pr mnd ca? Anonymkode: 3599f...b5f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 7-800 kanskje? Anonymkode: 070ff...c9c
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Mest kjedebutikker, HM, Wow o.l. Siste året har hun også kjøpt noen klær på Gina Tricot, der starter de på str 32 så selv om datteren min er litt lita og nett finner hun ting som passer. Aner ikke hva budsjettet er jeg, kjøper jo ikke klær hver måned.... Hun arver litt også da, har en kusine som er 2 år eldre og kjæresten til storebror er også samme størrelse så hun får litt av henne også. Anonymkode: 55d03...50d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 De hadde mye i den alderen, men klesbudskjettet var veldig lite da de arvet fra her og der. Det er vist veldig praktisk å være den laveste i vennegjengen, for da falt det så mye klær til de. Det var ikke meningen at de nesten bare skulle ha arveklær, men de var så fornøyd med alt de fikk at jeg kjøpte nesten ikke noe mere ennundertøy i mange år. Anonymkode: 5af6a...8a1
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Takk, ikke noe arveklær her. Hun er nok den høyeste i flokken. 😅 Syns det er litt vanskelig å regne på det med klær. Kan fort bli litt. Anonymkode: 3599f...b5f
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Er nok veldig ulikt hva klesbudsjettet er for en 14 åring. Det er gjort et forskingsprosjekt på elever fra henholdsvis Oslo Katedralskole og Oslo Handelsskole. På Katta var det om å gjøre å være veganer, bruke nett, gå i brukte og redesignede klær. På Handels var det merker og moteklær etter nøye regler. Ikke shorts på første skoledag i 1 klasse,da prøvde du for hardt, ikke PJS og Uggs, det var ut i fjor. Altså veldig ulikt hva klesbudsjettet er på... Anonymkode: 907e2...bd6
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #7 Skrevet 24. april 2021 Har ikke noe fast klesbudsjett men kjøper ved behov. Min er ikke noe glad i klesshopping men går buksa i stykker får hun en ny. Gensere o.l. blir som oftest handlet inn før skolestart. Anonymkode: b5e50...24e
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #8 Skrevet 24. april 2021 Ingen fast sum, kjøper ved behov. Ved overgang til ny sesong kjøper vi som regel ganske mye klær en måned eller to, men da blir det deretter lite innkjøp de neste 2-3 månedene. Kjøper kvalitet i yttertøy og sko, men ellers har begge barna mye rimelige klær fra kjedebutikker. Hun er lite opptatt av merker og ikke noe høyt klesbudsjett eller unødvendig dyre klær, men hun er aktiv og sliter godt på tøyet, så det går unna en del. Anonymkode: 2f318...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå