Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Vi ønsker å dra til dyreparken. Har to tenåringer og en på 9. Alle ønsker å dra. Hva bør vi få med oss. Hvor mange dager trenger vi? Andre tips? Skal ikke bo der. Har leid hus. Anonymkode: d37be...ed4
KellyTaylor Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 I helgen så åpnet også badelandet som er innvendig og skal dere ha med dere dette, så anbefaler jeg dere minst 2 dager i parken. Nå er det restriksjoner vedr badelandet og må bestilles i forkant så jeg. Max badetid 2,5 time. Vet ikke helt når dere planlegger å reise, jo lengre ut i sesongen dere reiser, jo mer er åpent.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Om dere aldri har vært der før ville jeg hatt to dager. Det er en stor park og det er kjedelig å stresse for å rekke mest mulig. Jeg bor på sørlandet og er der hvert år, da holder det med en dag. Men hvert år hører jeg foreldrene som maser på ungene om at de må videre så de rekker ditt og rekker datt, vi må få med oss bla bla bla, så man kan ikke bruke for lang tid på hver attraksjon.... Da må det være bedre med to dager så man faktisk kan stå og se litt på apene selv om man haster mot løver og tigre liksom. Anonymkode: c9db6...dd2
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #4 Skrevet 23. april 2021 Vi var kun i dyrehagen og var der to dager, da fikk vi sett alt, men vi kunne sikkert brukt flere dager også. Vi har ikke vært der under korona, så vet ikke om man kan se på dyrene bli matet nå, men anbefaler dere i tilfelle å finne ut når det skjer på forhånd og ta noen hver dag. Anonymkode: 433b2...a0d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #5 Skrevet 23. april 2021 Jeg synes Hakkebakkeskogen toget var veldig kjekt, 4 åringen elsket det. Men vet ikke om det blir for "barnslig for barna dine. Men jeg koste meg 🙂, var mange i alle aldersgrupper, til å med ett par uten barn 🙂. Det må forhåndsbestilles, det heter egentlig "reisen gjennom Hakkebakkeskogen". Anonymkode: 666c5...2df
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #6 Skrevet 23. april 2021 Minst 2 hele dager i parken. 😊 Min beste ferie noen sinne var å bo i Abra Havn. 😂🤩Har jo vært rundt omkring i verden, men Abra Havn slår alt faktisk. 😁 Anonymkode: 415e3...34d
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #8 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Minst 2 hele dager i parken. 😊 Min beste ferie noen sinne var å bo i Abra Havn. 😂🤩Har jo vært rundt omkring i verden, men Abra Havn slår alt faktisk. 😁 Anonymkode: 415e3...34d Ja enig, vi bodde der i fjor 😃🤩. Anonymkode: 666c5...2df
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #9 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Ja enig, vi bodde der i fjor 😃🤩. Anonymkode: 666c5...2df Syntes det var pyton å bo der. Unger overalt og vekket klokka 07 av bråk og leven. Anonymkode: 88497...31b
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #10 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Syntes det var pyton å bo der. Unger overalt og vekket klokka 07 av bråk og leven. Anonymkode: 88497...31b Næh, var det unger på hotellet som ligger et lite stenkast fra Dyreparken 😲uhørt! Anonymkode: 5ece7...5c5
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #11 Skrevet 24. april 2021 Har vært der flere ganger. Som kun voksne hadde vi bare en dag og det var ok. Kjøpte årskort da vi hadde en ettåring. Var der kun en uke, men det ga oss frihet til å komme å gå og ikke være der fra start til slutt en hel dag. Har også vært der tre ganger til og har hatt 2-3 dager hver gang + badeland. Jeg er opptatt av å ikke stresse, men kose meg så vi har ikke vært fra start til slutt, men satt oss ned lenge. Har også bodd i Abraham. Såååå gøy. Parken er kjempestor og man kan fint bruke en dag på en liten bit av parken. Anonymkode: a99f7...2f3
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #13 Skrevet 24. april 2021 Anbefaler minst to dager hvis dere skal få med dere alt. Vi var der for 2 år siden og brukte 3 dager på å få med oss alt, det meste i allefall. Og vi var der utenom høysesong og måtte ikke bruke noe tid på å stå i kø heller, likevel gikk timene fort. Det er mye å se og vi fikk med oss flere av dyrepresentasjonene. Jeg hadde en stor og en liten unge, så da var alt interessant, både Kardemommeby, dyra og lekeplass. Vi var i innendørs badeland også, og det var jo fint forsåvidt, men hadde jeg visst hvordan det var på forhånd så hadde vi droppet å bruke tid og penger på det og prioritert selve dyreparken. Anonymkode: ab597...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå