Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #1 Skrevet 23. april 2021 Nå er det straks 5 uker siden operasjon, og to av arrene er fortsatt ganske ømme om jeg rører mye på meg, feks sitter bøyd forover så magen skvises sammen. Går fint å ligge på magen, men greier ikke all mulig aktivitet enda siden det er ømt og kan stikke litt i arrene. Er det vanlig at det varer så lenge? Den i navlen er verst. Anonymkode: da8d7...a36
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #2 Skrevet 23. april 2021 Den i navlen satt i lege hos meg også, et par måneder i hvert fall. Anonymkode: 702da...41c
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #3 Skrevet 23. april 2021 Du må ikke glemme at det ikke bare er det lille arret på utsiden du har, det er jo ting som skal gro under der også.. Anonymkode: fdb7b...ba2
Anonym bruker Skrevet 24. april 2021 #4 Skrevet 24. april 2021 Anonym bruker skrev (På 23.4.2021 den 15.45): Den i navlen satt i lege hos meg også, et par måneder i hvert fall. Anonymkode: 702da...41c Ok. Nå sjekket jeg litt grundig med mye lys og speil for jeg synes nesten den i navlen er blitt vondere, men det kan jo være fordi jeg beveger/belaster mer? Og ser ut som jeg er blå i et område på 4 cm i diameter rett over navlen, og hvis jeg klemmer der er det hardere enn ellers? Burde det være blått etter 5 uker? Hardhet kan kanskje være arrvev? Eller er det et hematom? Anonymkode: da8d7...a36
Anonym bruker Skrevet 25. april 2021 #5 Skrevet 25. april 2021 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Ok. Nå sjekket jeg litt grundig med mye lys og speil for jeg synes nesten den i navlen er blitt vondere, men det kan jo være fordi jeg beveger/belaster mer? Og ser ut som jeg er blå i et område på 4 cm i diameter rett over navlen, og hvis jeg klemmer der er det hardere enn ellers? Burde det være blått etter 5 uker? Hardhet kan kanskje være arrvev? Eller er det et hematom? Anonymkode: da8d7...a36 Synes det er enda ømmere i dag, vondt å bøye seg. Men arret er ikke rødt og hissig eller noe, ser ikke infisert ut. Vare rød kant akkurat i snittet, sånn som litt halv nye arr er. Hmm... Anonymkode: da8d7...a36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå