Gå til innhold

Liker dere og tegne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tegner en del og liker det godt, men er ikke superflink :) men prøver . Liker dere og tegne?

Anonymkode: 61d3b...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg kan ikke Å tegne, men jeg liker Å skrive. 

Anonymkode: 48de5...df1

Skrevet

Jeg gjorde det da jeg var ung, gikk til og med den studieretningen på vgs. Nå tegner jeg sjeldent, men er sånn ok flink til det. 

Anonymkode: b73e6...eeb

Skrevet

spennende :) gøy og skrive og da :) Mange sier jeg er god,men synes er er helt okey,men synes er jeg flink med dyr

Skrevet

Absolutt ikke. Det eneste verre enn tegning på skolen var norskstil. 

Anonymkode: 3f6ee...29f

Skrevet

Ja, men sier noen hva jeg skal tegne kan det bli en strektegning. Jeg kan mye, men så må jeg være i humør til å tegne og ha inspirasjon der og da. Jeg eier ikke tolmodighet, så jeg kan ikke bare sette meg ned og tenge. Men vipps så kan jeg sitte i dagesvis med en tegning. 

Gikk over til å tegne med tusj for mange år siden, for da kunne jeg legge det ifra meg og fortsette når jeg vil. Det fungerer bede enn med blyant. Jeg tok bilder, redigerte de på dataen, skrev de ut og tegnet utifra det. Ikke så lenge siden jeg fant frem  og tegnet vidre på noen som har liggi i skuffen i snart 15år. 

Anonymkode: 232c1...e8c

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Ja, men sier noen hva jeg skal tegne kan det bli en strektegning. Jeg kan mye, men så må jeg være i humør til å tegne og ha inspirasjon der og da. Jeg eier ikke tolmodighet, så jeg kan ikke bare sette meg ned og tenge. Men vipps så kan jeg sitte i dagesvis med en tegning. 

Gikk over til å tegne med tusj for mange år siden, for da kunne jeg legge det ifra meg og fortsette når jeg vil. Det fungerer bede enn med blyant. Jeg tok bilder, redigerte de på dataen, skrev de ut og tegnet utifra det. Ikke så lenge siden jeg fant frem  og tegnet vidre på noen som har liggi i skuffen i snart 15år. 

Det må være litt spennende :)

Jeg her dessverre arvet mest min far, og ikke min mor, når det kommer til tegning ;) Med andre ord, jeg er ikke god til å tegne. Tror imidlertid jeg kunne blitt såpass at jeg i det minste kunne kost meg litt med det, for jeg er ganske god til å se proporsjoner og til å skyggelegge riktig (aner ikke hvorfor). Fikk prøvd meg på akttegning med instruksjon, og det ble ikke så aller verst. Så har tenkt at hvis det dukker opp tegnekurs her jeg bor, så vil jeg melde meg på - en gang etter pandemien ;) Men god blir jeg nok aldri, he-he.

Anonymkode: 2808d...a31

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

spennende :) gøy og skrive og da :) Mange sier jeg er god,men synes er er helt okey,men synes er jeg flink med dyr

Jeg liker Å tegne og Å skrive. 
Hvis mange sier at du er god til å skrive går jeg utifra at noen retter det du skriver først..? 
Dyr er alltid koselig. 

Anonymkode: ac6cc...570

Skrevet
On 4/23/2021 at 4:38 PM, Anonym bruker said:

så morsomt :)

Skrevet
On 4/23/2021 at 4:09 PM, Anonym bruker said:

Absolutt ikke. Det eneste verre enn tegning på skolen var norskstil. 

Anonymkode: 3f6ee...29f

synes du ? tegningen blir redding for meg

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.4.2021 den 17.12):

Det må være litt spennende :)

Jeg her dessverre arvet mest min far, og ikke min mor, når det kommer til tegning ;) Med andre ord, jeg er ikke god til å tegne. Tror imidlertid jeg kunne blitt såpass at jeg i det minste kunne kost meg litt med det, for jeg er ganske god til å se proporsjoner og til å skyggelegge riktig (aner ikke hvorfor). Fikk prøvd meg på akttegning med instruksjon, og det ble ikke så aller verst. Så har tenkt at hvis det dukker opp tegnekurs her jeg bor, så vil jeg melde meg på - en gang etter pandemien ;) Men god blir jeg nok aldri, he-he.

Jeg hadde akttegning på skolen, det gikk veldig greit. Har jeg noe forran meg og jeg kan måle litt proposjoner osv så går det greit, men bare tegne fra hodet går ikke. 

Søk rundt på Pintrest og test ut litt ulike ting, plutselig finner du noe nytt og en ny måte å tegne på som passer deg perfekt. Jeg tegner i hovedsak med tusj og med prikker. Dette fant jeg tilfeldig ut da vi malte med prikker på skolen engang. Eller jeg begynte ikke å tegne med tusj da, men når jeg så bilde igjen siden begynte jeg å prøve meg frem. Ikke skjønner jeg at det er noe for meg heller, for jeg eier jo ikke tolmodighet, men til dette så er tolmodigheten min endeløs. Det perfekte er jo at ikke må tegne det ferdig med engang. 

http://www.kreativekurssandefjord.com/ Jeg har sett de har noen nettkurs fortiden. Kanskje det kan være noe der som kan falle i smak. De har tilvanlig veldig mange ulike kurs, så kanskje det dukker opp mere nettkurs der også. Jeg ser bare reklamen som naboen legger ut på facebook, så har ikke sjekket ut alt de har. Mye som er langt ifra hva jeg vil gjøre, men mye som jeg kunne vært nyskjerrig på om jeg hadde hatt tid og penger til å bruke på dette (alenemor så er prioriteringene ikke på meg) 

Skrevet

Nei. Tegning burde opphøre til jul i førsteklasse. 

Anonymkode: f778e...c4b

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jeg hadde akttegning på skolen, det gikk veldig greit. Har jeg noe forran meg og jeg kan måle litt proposjoner osv så går det greit, men bare tegne fra hodet går ikke. 

Søk rundt på Pintrest og test ut litt ulike ting, plutselig finner du noe nytt og en ny måte å tegne på som passer deg perfekt. Jeg tegner i hovedsak med tusj og med prikker. Dette fant jeg tilfeldig ut da vi malte med prikker på skolen engang. Eller jeg begynte ikke å tegne med tusj da, men når jeg så bilde igjen siden begynte jeg å prøve meg frem. Ikke skjønner jeg at det er noe for meg heller, for jeg eier jo ikke tolmodighet, men til dette så er tolmodigheten min endeløs. Det perfekte er jo at ikke må tegne det ferdig med engang. 

http://www.kreativekurssandefjord.com/ Jeg har sett de har noen nettkurs fortiden. Kanskje det kan være noe der som kan falle i smak. De har tilvanlig veldig mange ulike kurs, så kanskje det dukker opp mere nettkurs der også. Jeg ser bare reklamen som naboen legger ut på facebook, så har ikke sjekket ut alt de har. Mye som er langt ifra hva jeg vil gjøre, men mye som jeg kunne vært nyskjerrig på om jeg hadde hatt tid og penger til å bruke på dette (alenemor så er prioriteringene ikke på meg) 

Takk for tips :) Spennende med den prikk/tusjteningen din :) Det har jeg aldri forsøkt.

Jeg har heller ikke økonomi til særlig kurs, men kan jo ha det som litt langtidsprosjekt. Nå holder jeg på med å lære meg å spille et instrument, men til høsten trenger jeg noe mer jeg kan gjøre i lange kvelder. Ser at nå som kveldene blir lenger uke for uke, så øker lysten til å være mer og mer ute. Men til høsten tenker jeg det blir bra å sjekke mer ut på nett og eksperimentere litt :)

Lykke til videre med tengningen din - og du også Hi :)

Skrevet

Jeg tegner så dårlig at jeg synes det er flaut, jobber i barnehage,  ofte så tror de andre at det er en 4/5 åring som har tegnet det jeg har tegnet 😉. Men jeg liker å fargelegge og perle med Hama 🙂

Anonymkode: 2ec72...a12

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

synes du ? tegningen blir redding for meg

Redding? Reddington? 

Anonymkode: cece7...d5a

Skrevet

Klarer ikke å tegne, men elsker å fargelegge :)
Er veldig avslappende, og dager hvor migrene ikke er alt for sterk hjelper det meg til å ta kontroll og slippe medisiner :)

Anonymkode: 93bcb...fa8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...