Gå til innhold

sagt Ja til Analsex, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrer helt sykt, har ikke lyst i hele tatt, Har hatt det et par ganger og det var ikke noe særlig, men han er liten da, så er kanskje en fordel,men gud jeg gruer meg.  Bør jeg si at jeg ikke vil likevel,eller bare stå i det?

Anonymkode: 70424...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at du kan trekke ditt samtykke akkurat når du vil, uansett hva du har for grunn, til og med selv om du ikke har noen grunn til det? Du vet det, ikke sant?

Anonymkode: 44589...155

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Du vet at du kan trekke ditt samtykke akkurat når du vil, uansett hva du har for grunn, til og med selv om du ikke har noen grunn til det? Du vet det, ikke sant?

trenger ikke svarer så frekt

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Okei. Bare så du vet det, du kan trekke tilbake ditt samtykke akkurat når du vil, med akkurat hva du føler for å bruke av grunn. Du kan til og med trekke tilbake ditt samtykke helt uten grunn.

Uten samtykke er det voldtekt.

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Okei. Bare så du vet det, du kan trekke tilbake ditt samtykke akkurat når du vil, med akkurat hva du føler for å bruke av grunn. Du kan til og med trekke tilbake ditt samtykke helt uten grunn.

Uten samtykke er det voldtekt.

Ja det er sant,men føler meg så dum når jeg først har sagt ja

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men det er ikke dumt. Det er slettes ikke dumt.

Har du ikke lyst, føler du ikke at lysten er der, så har du all rett til å si nei. Det er faktisk opp til han å skape den lysten. Det er opp til mannen å skape lyst til han.

Skrevet

Hva er du redd skal skje om du sier nei? Respekterer han ikke det er han ikke mye å samle på..

Anonymkode: 975df...0d1

Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Å der ødela du din egen tråd... 

Anonymkode: fa51e...ad8

Skrevet

Man har da ikke sex man gruer seg til....

Det er bare å si du angrer, du ønsker det ikke og det er overhodet ikke lystbetont for deg. Er han en kjærlig mann som respekterer deg vil han aldri reagere negativt på det.

Anonymkode: 179ea...f4f

Skrevet

har sagt fra , han avlyste hele helgen,men da tenker jeg at han ikke er noe og samle på

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

har sagt fra , han avlyste hele helgen,men da tenker jeg at han ikke er noe og samle på

Riktig, en som ikke respekterer dama di er overhodet ikke noe å samle på. Slike typer er ute etter spenning og vil søke mer og mer etter større spenning. Jeg er glad du sa nei når du ikke har lyst. Man trenger faktisk ikke analsex, vi damer har da all gleden vår i skjeden, det er der vi blir våte og kjenner lyst. Analsex er bare vondt og grisete. 

Anonymkode: b8690...ac1

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Like greit at du kvitter deg med daukjøttet først som sist. Han er åpenbart ikke noe av verdi.

Skrevet
Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Like greit å vite først som sist. Da er du kvitt han.

Anonymkode: 08997...204

Skrevet
Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Like greit.

Hadde du presset deg til analsex hadde han "krevd" noe annet neste gang, og sexlivet hadde for deg alltid blitt noe negativt.

Jeg regner ikke med han har lyst til å ha analsex med en kvinne som ikke ønsker det, og når han heller ikke finner nok glede i vanlig sex vil forholdet deres aldri blir likeverdig og bra. Du har valget mellom å ikke føle deg bra nok og å grue deg til sex, ingen av delene er okei altså.

Anonymkode: 179ea...f4f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

" Vet du hva... Jeg ombestemte meg." 

Så enkelt 😊

Anonymkode: dd429...ace

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Angrer helt sykt, har ikke lyst i hele tatt, Har hatt det et par ganger og det var ikke noe særlig, men han er liten da, så er kanskje en fordel,men gud jeg gruer meg.  Bør jeg si at jeg ikke vil likevel,eller bare stå i det?

Du skal ikke gjøre noe du ikke vil. Det er lov å ombestemme seg. 

Anonymkode: c80c1...448

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

...og det har du helt rett i.

Anonymkode: c80c1...448

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du burde aldri sagt ja dersom det er så problematisk. Har du sagt ja kan du ombestemme deg og framstå som et fjols. Gjennomfører du blir du også et fjols. Velg selv.

Anonymkode: 19a1d...8dd

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg skjønner at han avlyste. Du virker jo veldig vinglete. 

Anonymkode: fa51e...ad8

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Hvor gamle er dere ??

Du tør ikke angre en «analavtale» og han blir sur å avlyser hele helgen. 
Herregud.....

Anonymkode: d70b5...5bd

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Riktig, en som ikke respekterer dama di er overhodet ikke noe å samle på. Slike typer er ute etter spenning og vil søke mer og mer etter større spenning. Jeg er glad du sa nei når du ikke har lyst. Man trenger faktisk ikke analsex, vi damer har da all gleden vår i skjeden, det er der vi blir våte og kjenner lyst. Analsex er bare vondt og grisete. 

Anonymkode: b8690...ac1

Analsex er bare vondt og grisete? Deg om det. Det kan være både deilig, intimt og orgasmisk. 

Anonymkode: d06ff...783

Skrevet

takk for all støtte ❤️ 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

takk for all støtte ❤️ 

Har du dumpet gjøken?

Anonymkode: 1d412...fd2

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Har du dumpet gjøken?

Anonymkode: 1d412...fd2

jepp

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 23.4.2021 den 14.28):

Du sier at du ikke vil likevel. Hvis han blir sur, eller prøver å overtale deg eller noe, så trenger dere ikke være venner/kjærester heller. Da kan du finne bedre folk å ha i livet ditt. 

Anonymkode: b0464...395

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...