Gå til innhold

Det der med likes...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det. Bestemmer. Ikke. Du. 

Anonymkode: c1585...215

Jeg bestemmer ikke . Det er uansett greit å si fra når mobbekortet blir brukt i tide og utide. Som sagt ; jeg bestemmer ikke , men deler min mening om det som blir skrevet her. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Er ikke det opp til øyet som ser da? Noen mener det er fortjent og du det motsatte? 

Men eg skal kanskje ikkje trykke liker på denne kommentaren? Byggjer opp under fordommane til hi? 

Skrevet
Syngensang skrev (Akkurat nå):

Men eg skal kanskje ikkje trykke liker på denne kommentaren? Byggjer opp under fordommane til hi? 

Tipper det gitt😍

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Tipper det gitt😍

Tok sjansen ein gang til gitt. Føler meg litt vill og gal i dag😁

Skrevet
Syngensang skrev (1 minutt siden):

Tok sjansen ein gang til gitt. Føler meg litt vill og gal i dag😁

Du er vill ass😳

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg ble mobbet, gjort narr av og latterliggjort i en tråd for noen uker siden. Ting som ble sagt var løgn. Vedkommende som skrev fikk 4-5 likes av den harde kjerne her inne.

Det ba du garantert om selv. Ikke vær så bitter.

Anonymkode: 165a7...7b3

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Okei, da så. Det skal jeg videreformidle til sønnen min som blir mobbet fordi han bruker briller. Han har bedt om det selv.

mamma til adhd gutt<3 skrev (47 minutter siden):

Ikke dra ting så ufattelig langt ut da

mamma til adhd gutt<3 skrev (43 minutter siden):

Det blir litt søkt å sammenligne hva som blir skrevet her og en gutt som blir mobbet på grunn av brillebruk 

Ser dere ikke hva som skjer her? Dette er mobbing, lik det eller ikke.  Noen skal bestemme i hue og ræva. Jo, der er det dere tror. Må dere faen meg gi dere! 

Anonymkode: a2cb5...781

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (41 minutter siden):

Jeg bestemmer ikke . Det er uansett greit å si fra når mobbekortet blir brukt i tide og utide. Som sagt ; jeg bestemmer ikke , men deler min mening om det som blir skrevet her. 

Denne burde være med i innlegget over. Sorry!

Skrevet

Jeg ble mobbet, gjort narr av og latterliggjort i en tråd for noen uker siden. Ting som ble sagt var løgn. Vedkommende som skrev fikk 4-5 likes av den harde kjerne her inne.

Det må du faktisk linke til, for det tror jeg ikke på. 

Anonymkode: 7742a...35e

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det må du faktisk linke til, for det tror jeg ikke på. 

Det kan faktisk fort skje her. Dessverre. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det kan faktisk fort skje her. Dessverre. 

Da er det vel ikke noe problem å linke til en tråd hvor det har skjedd?

Skrevet

Overdrevent mye likes... 

Anonymkode: fb24d...1d6

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Overdrevent mye likes... 

Anonymkode: fb24d...1d6

Får du det? Er det plagsomt?

Anonymkode: 165a7...7b3

Skrevet

Orker ikke lese hele tråden du linket til, men når du kommer med slike påstander må du forvente reaksjoner. For de aller fleste er det en ganske latterlig påstand du kommer med, og argumenter biter neppe på. 
Jeg har også sett anonyme innlegg med mye likes, hvorfor er det annerledes? At du mener innleggene med mye likes er latterlige er jo din mening, det kan jo tenkes at andre har andre meninger enn dine?

Skrevet

Jeg liker fornuftige svar, og nok i noe større grad fornuftige svar fra folk jeg kjenner igjen og har tenkt at er fornuftige. Jeg får også likes fra en del av de samme. Vi tenker vel nokså likt, og liker hverandre. 

Jeg er ikke innom koronaforumet, orker ikke det. Må innrømme at tråden det linkes til bekrefter at der har jeg ikke noe å gjøre. Å for alvor tro at regjeringen og FHI villeder folk er hinsides min fornuft. Hvis jeg hadde møtt samme utsagn i virkeligheten hadde jeg sagt at sånt virker uforståelig og paranoid. Synes allikevel at noen av svarene er unødvendig krasse og hadde nok ikke trykket liker på dem. 

Skrevet

Det er slik at vi har ein hemmeleeg klubb, med årsmøter, styreleiar og full pakke. Og vi har årsmøtevedtak på kor ofte kvar enkelt skal få likes. I år er det mamma til ADHD gutt som skal få flest, då vi synes ho ikkje får den merksemda ho fortener. I tillegg har vi fokus på å like innlegga til den perfekte mor og syngensang. Og sjølvsagt sug lut, ho er dronninga vår. Eller kongen, slik enkelte har forstått for lengst. Brudd på desse vedtektene kan føre til nedgang i likes eller i verste fall ekskludering frå klubben. Og det er alvorlege greier.

Eller så er det slik at vi alle gir likes til innlegg vi likar, og ikkje er meir vidsynte enn at vi oftare ser og les innlegg frå brukarar vi gjenkjenner på namn og avatar. 

Eg vil tru at ein "likar ikkke" knapp ville ført til reaksjonar på dei samme innlegga og brukarane. Dei som er synlege er det på godt og vondt.

Skrevet
☆☆☆ skrev (1 time siden):

Det er slik at vi har ein hemmeleeg klubb, med årsmøter, styreleiar og full pakke. Og vi har årsmøtevedtak på kor ofte kvar enkelt skal få likes. I år er det mamma til ADHD gutt som skal få flest, då vi synes ho ikkje får den merksemda ho fortener. I tillegg har vi fokus på å like innlegga til den perfekte mor og syngensang. Og sjølvsagt sug lut, ho er dronninga vår. Eller kongen, slik enkelte har forstått for lengst. Brudd på desse vedtektene kan føre til nedgang i likes eller i verste fall ekskludering frå klubben. Og det er alvorlege greier.

Eller så er det slik at vi alle gir likes til innlegg vi likar, og ikkje er meir vidsynte enn at vi oftare ser og les innlegg frå brukarar vi gjenkjenner på namn og avatar. 

Eg vil tru at ein "likar ikkke" knapp ville ført til reaksjonar på dei samme innlegga og brukarane. Dei som er synlege er det på godt og vondt.

Å, så søt baby du har! ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Å, så søt baby du har! ❤️

Takk! Laga sjølv 😂

Skrevet
☆☆☆ skrev (2 timer siden):

Takk! Laga sjølv 😂

Innser at jeg kanskje har tabba meg ut ved å like ro av innleggene dine her, men er bare sååå fan av DIY👍🏻🙌🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...