frk Nilsen Skrevet 23. april 2021 #26 Skrevet 23. april 2021 Når du innser at komfort trumfer stil og form på sko er det straka vegen ned til pensjonisttilværelsen! Sitat fra farmor: Du må handle sko på xxx, der har de godt utvalg av reale spasersko
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #27 Skrevet 23. april 2021 Altså nå er jeg "bare" 59, men jeg har funnet en yngre fyr på 42 år, å jeg må hånda på hjerte si at jeg aldri har hatt så mye, og så god sex i hele mitt liv. Gud for en mann... Anonymkode: 20b3f...960
frk Nilsen Skrevet 23. april 2021 #28 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Altså nå er jeg "bare" 59, men jeg har funnet en yngre fyr på 42 år, å jeg må hånda på hjerte si at jeg aldri har hatt så mye, og så god sex i hele mitt liv. Gud for en mann... Anonymkode: 20b3f...960 Nyt det, neste år er det kroken på døra for deg.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #29 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså nå er jeg "bare" 59, men jeg har funnet en yngre fyr på 42 år, å jeg må hånda på hjerte si at jeg aldri har hatt så mye, og så god sex i hele mitt liv. Gud for en mann... Anonymkode: 20b3f...960 Jeg har lest at man blir formelt lukket igjen på nærmeste RHF kvelden før man fyller 60. Så du må nyte disse månedene. Anonymkode: 5b55e...868
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #30 Skrevet 23. april 2021 sug lut skrev (6 timer siden): Nei, vi har derimot enerett på leggevann, nupereller og kamferdrops. Og fyrstekake. Du må aldri, aldri glemme fyrstekaken! *gleder meg til å bli gammel* Anonymkode: 61207...202
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #31 Skrevet 23. april 2021 Jeg kan fortelle deg at til og med 80 og 90 åringer har sex. Det har hvert fall mine foreldre på 80 og 90 år Anonymkode: 09093...727
Superdolly Skrevet 23. april 2021 #33 Skrevet 23. april 2021 Himmel og hav skrev (4 timer siden): Samt rullekake, After Eight, portvin og sko med pynteglidelås. Er du 25 og liker rullekake, så har du eglet deg inn på vårt territorium og bør sporenstreks gå i sølibat. Ikke glem napoleonskake! Den er forbeholdt gamlinger, i følge mine barn. (Eller fossiler, som var uttrykket de brukte.)
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #34 Skrevet 23. april 2021 Himmel og hav skrev (4 timer siden): Samt rullekake, After Eight, portvin og sko med pynteglidelås. Er du 25 og liker rullekake, så har du eglet deg inn på vårt territorium og bør sporenstreks gå i sølibat. For ikke å glemme Mokkabønner og Vaniljetopper! Mokkabønner til portvinen er jo en nødvendighet, ikke bare en selvfølgelighet! Anonymkode: e7aee...4d0
Iiiiik Skrevet 23. april 2021 #35 Skrevet 23. april 2021 Superdolly skrev (4 minutter siden): Ikke glem napoleonskake! Den er forbeholdt gamlinger, i følge mine barn. (Eller fossiler, som var uttrykket de brukte.) Og her påstod 20-åringen at ordet kveldssol er et diagnostisk skille. Bruker du ordet er du gammel, er du ung driter du i når på døgnet du har sol på terrassen. HI - for er trist spørsmål. Tror du virkelig at ingen 60-åringer har sex?
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #36 Skrevet 23. april 2021 frk Nilsen skrev (4 timer siden): Når du innser at komfort trumfer stil og form på sko er det straka vegen ned til pensjonisttilværelsen! Sitat fra farmor: Du må handle sko på xxx, der har de godt utvalg av reale spasersko Jeg er villig til å gå i tog - med rullator om nødvendig - for tilbakekomsten av gode og pene og reale spasersko til en grei pris! Om din farmor lever så er hun herved utnevnt til foregangskvinne! Anonymkode: e7aee...4d0
Superdolly Skrevet 23. april 2021 #37 Skrevet 23. april 2021 Iiiiik skrev (1 minutt siden): Og her påstod 20-åringen at ordet kveldssol er et diagnostisk skille. Bruker du ordet er du gammel, er du ung driter du i når på døgnet du har sol på terrassen. HI - for er trist spørsmål. Tror du virkelig at ingen 60-åringer har sex? Jeg ble tatt på fersken av en ung og nyutdannet kollega som så meg skrive melding på mobilen. Jeg holdt telefonen i venstre hånd mens jeg skrev med høyre pekefinger. Hun ler av det enda...
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #38 Skrevet 23. april 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Altså nå er jeg "bare" 59, men jeg har funnet en yngre fyr på 42 år, å jeg må hånda på hjerte si at jeg aldri har hatt så mye, og så god sex i hele mitt liv. Gud for en mann... Anonymkode: 20b3f...960 Du får forsøke å bruke ham opp dette siste året ditt med sex Anonymkode: e7aee...4d0
Anonym bruker Skrevet 23. april 2021 #39 Skrevet 23. april 2021 Iiiiik skrev (17 minutter siden): Og her påstod 20-åringen at ordet kveldssol er et diagnostisk skille. Bruker du ordet er du gammel, er du ung driter du i når på døgnet du har sol på terrassen. HI - for er trist spørsmål. Tror du virkelig at ingen 60-åringer har sex? Pleeeeeease minn 20-åringen på dette når hun har kjøpt sin første leilighet som kun har sol akkurat mens hun er på jobb, og ellers ligger i kald skygge Anonymkode: e7aee...4d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå