Gå til innhold

Har 60 åringer sex? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du innser at komfort trumfer stil og form på sko er det straka vegen ned til pensjonisttilværelsen! 

Sitat fra farmor: Du må handle sko på xxx, der har de godt utvalg av reale spasersko ;) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså nå er jeg "bare" 59, men jeg har funnet en yngre fyr på 42 år, å jeg må hånda på hjerte si at jeg aldri har hatt så mye, og så god sex i hele mitt liv. Gud for en mann... 

Anonymkode: 20b3f...960

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Altså nå er jeg "bare" 59, men jeg har funnet en yngre fyr på 42 år, å jeg må hånda på hjerte si at jeg aldri har hatt så mye, og så god sex i hele mitt liv. Gud for en mann... 

Nyt det, neste år er det kroken på døra for deg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har lest at man blir formelt lukket igjen på nærmeste RHF kvelden før man fyller 60. Så du må nyte disse månedene. 

Anonymkode: 5b55e...868

Skrevet
sug lut skrev (6 timer siden):

Nei, vi har derimot enerett på leggevann, nupereller og kamferdrops.

Og fyrstekake. Du må aldri, aldri glemme fyrstekaken! *gleder meg til å bli gammel*

Anonymkode: 61207...202

Skrevet

Jeg kan fortelle deg at til og med 80 og 90 åringer har sex. Det har hvert fall mine foreldre på 80 og 90 år

Anonymkode: 09093...727

Skrevet
Himmel og hav skrev (4 timer siden):

Samt rullekake, After Eight, portvin og sko med pynteglidelås. Er du 25 og liker rullekake, så har du eglet deg inn på vårt territorium og bør sporenstreks gå i sølibat. 

Ikke glem napoleonskake! Den er forbeholdt gamlinger, i følge mine barn. (Eller fossiler, som var uttrykket de brukte.)

Skrevet
Himmel og hav skrev (4 timer siden):

Samt rullekake, After Eight, portvin og sko med pynteglidelås. Er du 25 og liker rullekake, så har du eglet deg inn på vårt territorium og bør sporenstreks gå i sølibat. 

For ikke å glemme Mokkabønner og Vaniljetopper! Mokkabønner til portvinen er jo en nødvendighet, ikke bare en selvfølgelighet!

Anonymkode: e7aee...4d0

Skrevet
Superdolly skrev (4 minutter siden):

Ikke glem napoleonskake! Den er forbeholdt gamlinger, i følge mine barn. (Eller fossiler, som var uttrykket de brukte.)

Og her påstod 20-åringen at ordet kveldssol er et diagnostisk skille. Bruker du ordet er du gammel, er du ung driter du i når på døgnet du har sol på terrassen.

HI - for er trist spørsmål. Tror du virkelig at ingen 60-åringer har sex? 

Skrevet
frk Nilsen skrev (4 timer siden):

Når du innser at komfort trumfer stil og form på sko er det straka vegen ned til pensjonisttilværelsen! 

Sitat fra farmor: Du må handle sko på xxx, der har de godt utvalg av reale spasersko ;) 

Jeg er villig til å gå i tog - med rullator om nødvendig - for tilbakekomsten av gode og pene og reale spasersko til en grei pris!

Om din farmor lever så er hun herved utnevnt til foregangskvinne! ;)

Skrevet
Iiiiik skrev (1 minutt siden):

Og her påstod 20-åringen at ordet kveldssol er et diagnostisk skille. Bruker du ordet er du gammel, er du ung driter du i når på døgnet du har sol på terrassen.

Jeg ble tatt på fersken av en ung og nyutdannet kollega som så meg skrive melding på mobilen. Jeg holdt telefonen i venstre hånd mens jeg skrev med høyre pekefinger. Hun ler av det enda...

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du får forsøke å bruke ham opp dette siste året ditt med sex ;)

Skrevet
Iiiiik skrev (17 minutter siden):

Pleeeeeease minn 20-åringen på dette når hun har kjøpt sin første leilighet som kun har sol akkurat mens hun er på jobb, og ellers ligger i kald skygge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...