Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Noen med erfaring med Noka milkshake? Funker det? Jeg er slank, men trenger å gå ned noen få kilo kjapt(vet det ikke er en varig løsning).Blir glad for svar🥰 Anonymkode: 3deaf...676
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Spis heller vanlig sunn mat. De shakene egner seg i mine øyne i nøden kun som et mellommåltid i farta. Synes ikke de smaker noe godt heller. Har smakt noen av barene. Der er helt greie. Har gjerne en som nødproviant i veska hvis jeg ikke får kjøpt noe skikkelig mat. Anonymkode: ff373...cbe
Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #4 Skrevet 22. april 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Flaut.. Anonymkode: adac3...4ab Det må være flaut å være deg ja.. Anonymkode: 9b6ae...92a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #5 Skrevet 22. april 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Flaut.. Anonymkode: adac3...4ab Det må være flaut å være deg ja.. Anonymkode: 9b6ae...92a
Anonym bruker Skrevet 22. april 2021 #6 Skrevet 22. april 2021 Jeg synes at shakene med smak av jordbær og sjokolade smaker ok. Bruker ikke de til slanking, men som et mellommåltid innimellom når jeg ikke har tid til å spise (hektisk med 3 små barn). Jeg vil nok tro at du klarer å gå kjapt ned et par kilo ved å bytte de fleste måltider med shake, men de kommer nok på igjen med en gang du spiser vanlig mat igjen. Anonymkode: ef0d2...7e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå