Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #1 Skrevet 21. april 2021 Datteren min på 11 år ble invitert til en venninne på overnatting på fredag. Dette er en venninne som har flyttet og det er nå lenge siden de har sett hverandre. Har takket ja til invitasjonen. En time etterpå kom det invitasjon til bursdag fra en i klassen. Vet datteren min har veldig lyst til dette og. Hadde dere takket nei til bursdagen pga andre planer eller spurt om det passer med overnatting fra lørdag til søndag i stedet? Eller blir det frekt? Å avlyse overnatting er ikke aktuelt da venninnen gleder seg veldig. Anonymkode: b22e2...acd
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #2 Skrevet 21. april 2021 Hadde spurt om det gikk med overnatting fra lørdag til søndag, forklart hvorfor. Eventuelt om hun kunne komme etter bursdagen? Anonymkode: 15729...945
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #3 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Hadde spurt om det gikk med overnatting fra lørdag til søndag, forklart hvorfor. Eventuelt om hun kunne komme etter bursdagen? Anonymkode: 15729...945 Det hadde jeg gjort også, både jeg og moren til min sønns bestevenn har spurt hverandre om å flytte planer pga bursdager, det er null problem. (Guttene går på forskjellige skoler og blir derfor ikke bedt i de samme bursdagene.) Vi er helt enige om at bursdager er viktig å prioritere og at andre planer kan flyttes. Anonymkode: 87f53...20b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #4 Skrevet 21. april 2021 I disse tider skal ikke barn ligge over til andre som ikke er i deres kohort ! Så det er jo ikke aktuellt en gang Anonymkode: 6f37d...fda
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #5 Skrevet 21. april 2021 Jeg hadde spurt om å flytte overnattingen. Anonymkode: 6253d...dc6
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #6 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): I disse tider skal ikke barn ligge over til andre som ikke er i deres kohort ! Så det er jo ikke aktuellt en gang Anonymkode: 6f37d...fda Gi deg 🤦♀️ Anonymkode: a237a...9dc
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #7 Skrevet 21. april 2021 54 minutes ago, Anonym bruker said: Datteren min på 11 år ble invitert til en venninne på overnatting på fredag. Dette er en venninne som har flyttet og det er nå lenge siden de har sett hverandre. Har takket ja til invitasjonen. En time etterpå kom det invitasjon til bursdag fra en i klassen. Vet datteren min har veldig lyst til dette og. Hadde dere takket nei til bursdagen pga andre planer eller spurt om det passer med overnatting fra lørdag til søndag i stedet? Eller blir det frekt? Å avlyse overnatting er ikke aktuelt da venninnen gleder seg veldig. Anonymkode: b22e2...acd hadde dratt på overnatting, det var avtalt først Anonymkode: 85d6a...b09
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #8 Skrevet 21. april 2021 13 minutes ago, Anonym bruker said: I disse tider skal ikke barn ligge over til andre som ikke er i deres kohort ! Så det er jo ikke aktuellt en gang Anonymkode: 6f37d...fda tull, de kan fortsatt ha 1-2 venner utenfor Anonymkode: 85d6a...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå