Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #1 Skrevet 20. april 2021 Til alle. Hvor slitsomt det er å leve med meg osv. Hvorfor går han ikke fra meg da egentlig? Er han avhengig av meg? Anonymkode: efd2e...5ec
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #2 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Til alle. Hvor slitsomt det er å leve med meg osv. Hvorfor går han ikke fra meg da egentlig? Er han avhengig av meg? Anonymkode: efd2e...5ec Kom han i forkjøpet og si du vil skilles. Vil tro pipa får en annen låt da. Anonymkode: b046f...a91
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #3 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Til alle. Hvor slitsomt det er å leve med meg osv. Hvorfor går han ikke fra meg da egentlig? Er han avhengig av meg? Anonymkode: efd2e...5ec Kom han i forkjøpet og si du vil skilles. Vil tro pipa får en annen låt da. Jeg har prøvd, da blir han sint 😳 Anonymkode: efd2e...5ec
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #4 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Jeg har prøvd, da blir han sint 😳 Anonymkode: efd2e...5ec Du må jo ikke si det som en tom trussel. Du må mene det og gjennomføre det. Anonymkode: 5c51d...369
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #5 Skrevet 20. april 2021 Men hvorfor blir du da? Anonymkode: fb8ae...5d9
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #6 Skrevet 20. april 2021 Du som hadde bursdag her om dagen? Uansett - han bestemmer ikke om du skal bli i det forholdet eller ikke. Høres ut som om du ikke bør være i forhold til ham. Hva tenker du selv? Anonymkode: a71bd...024
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #7 Skrevet 20. april 2021 Det gjorde eksen min også. Overfor meg oppførte han seg som om alt var i den skjønneste orden og at det var meg han ville dele resten av livet med, så sjokket ble derfor stort da jeg fikk høre et opptak fra en felles venninne av søsteren hans og meg, hvor han snakket meg ned så det holdt, Han fremstilte det der som om han ikke ville være sammen med meg og at jeg omtrent stalket han. Søsteren hans og denne venninnen mente det var på sin plass at noen fortalte sannheten til meg om hvordan han holdt på, så for at jeg faktisk skulle tro det, så hadde de tatt et opptak. Vi bodde ikke sammen, hadde hver vår bolig, så ikke alltid vi var sammen, da han var en mammadalt uten sidestykke. Jeg valgte da å "ta en pause" egentlig var det slutt for min del, men de gangene jeg la frem for han at vi ikke passet sammen, så var det grining og han påstod at han bare ville være sammen med meg. Så for å gjøre det på en skånsom måte, og håpe at det bare skled ut av seg selv, så ble det pause, og siden slutt.. Da jeg konfronterte han med ryktene og det jeg hadde hørt, så ble han ble rasende og slettet meg fra fb. For meg var det helt supert, så slapp jeg noe mer styr fra den kanten.. Man tror man kjenner sin kjære,men noen ganger gjør man visst ikke det likevel. Jeg foretrekker å være singel til evig tid, fremfor å havne opp i noe sånt igjen. Anonymkode: 3eea0...7f6
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 Men da får DU gå fra han, da!! Problem solved!! Anonymkode: 85780...f5a
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #9 Skrevet 21. april 2021 Du er jo bare vingledukken hans. Synes du det er gøy? Du tør jo tydeligvis ikke gjøre noe, så litt gøy er det nok for deg vil jeg tro... Anonymkode: 2c7d5...cdd
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #10 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du er jo bare vingledukken hans. Synes du det er gøy? Du tør jo tydeligvis ikke gjøre noe, så litt gøy er det nok for deg vil jeg tro... Anonymkode: 2c7d5...cdd Gøy? Anonymkode: efd2e...5ec
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #11 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Gøy? Anonymkode: efd2e...5ec Gjør noe med det, reis fra ham, ikke kom med tomme trusler, det gjør deg bare til vingledukken hans. Anonymkode: 2c7d5...cdd
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #12 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Anonym bruker skrev (2 timer siden): Gøy? Anonymkode: efd2e...5ec Gjør noe med det, reis fra ham, ikke kom med tomme trusler, det gjør deg bare til vingledukken hans Jeg har ikke sagt at jeg skal gå fra han. Og hvorfor i alle dager skulle jeg synes at det var gøy? Jeg har sagt at hvis jeg er så forfedelig så trenger han ikke bo med meg. Anonymkode: efd2e...5ec
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #13 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (57 minutter siden): Jeg har ikke sagt at jeg skal gå fra han. Og hvorfor i alle dager skulle jeg synes at det var gøy? Jeg har sagt at hvis jeg er så forfedelig så trenger han ikke bo med meg. Anonymkode: efd2e...5ec Du sier det indirekte vil jeg tro, ved å ikke gå fra ham aksepterer du jo oppførselen hans og sender signaler om at du egentlig synes det går greit. Du må rett og slett gå fra ham. Anonymkode: 3d314...5c5
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #14 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg har prøvd, da blir han sint 😳 Anonymkode: efd2e...5ec Selvfølgelig. For han har det fint nok som han har det. Men han klager for å få deg til å gjøre det han vil. Gjør alvor av trusselen - gå fra ham. Anonymkode: 06321...155
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #15 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Til alle. Hvor slitsomt det er å leve med meg osv. Hvorfor går han ikke fra meg da egentlig? Er han avhengig av meg? Anonymkode: efd2e...5ec Menn går som regel ikke før de har noe nytt å gå til. Han klager over deg til alle som vil høre, og den dagen han får napp hos noen andre går han fra deg og sier at forholdet har vært elendig i mange år og endelig har han fått styrken til å gå. Slike menn er livredde for å stå med skjegget i postkassen, de er livredde for hva andre folk vil si om dem og de er livredde for å bli alene.... Du må ta deg sammen og gjøre det slutt før han gjør det! Anonymkode: 63f0c...db8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #16 Skrevet 21. april 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Du sier det indirekte vil jeg tro, ved å ikke gå fra ham aksepterer du jo oppførselen hans og sender signaler om at du egentlig synes det går greit. Du må rett og slett gå fra ham. Anonymkode: Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke sagt at jeg skal gå fra han. Og hvorfor i alle dager skulle jeg synes at det var gøy? Jeg har sagt at hvis jeg er så forfedelig så trenger han ikke bo med meg. Anonymkode: efd2e...5ec Der har du problemet ditt. Dere høres egentlig like ille ut begge to. Han psyker deg ut, snakker deg ned overfor andre og "blir sint". Du svarer med å innta offerrolle og komme med passiv-aggressive stikk eller tomme trusler om skilsmisse bare for å se om det kan påvirke hans væremåte. Dere inngår i en gjensidig dynamikk der dere skader hverandre med kommunikasjonen deres. Jeg tar ikke stilling til hvem som er verst eller om du får det bedre alene. Men denne måten å håndtere livet på vil bare dra deg ned. Du må bestemme deg for hva du vil, stake ut en kurs og vise (over tid, så det synker inn) at det ligger kraft og livsvalg bak ordene. Alternativ 1) Vil du få til samlivet med ham? Er det i det hele tatt realistisk å få det bedre? I så fall må du både jobbe med det selv og han må samarbeide. 2) Er det et ok liv å bare fortsette sånn som det er nå? 3) Kan du få et bedre liv alene? Hvilke valg må du treffe og på hvilke måter må du jobbe med deg selv for å oppnå det? Jeg ønsker deg lykke til. Det du beskriver høres kjipt ut, en positiv utvikling er nok mulig, men du må jobbe med det mentalt og ta bedre vare på deg selv emosjonelt. Anonymkode: f034d...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå