Gå til innhold

Hvordan pusser du vinduer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir det peneste og uten striper?

Anonymkode: a2df1...5fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vindus vasker. Ikke helt bra, men mye bedre enn hvordan det så ut når jeg drev med nal og klut.😅. Har vinduer der det er ekstrem sport å vaske så det gjøres ikke så ofte

Anonymkode: 8f43a...a53

Skrevet

Jeg bruker varmt vann med nylonvask oppi. Tørker av vinduet med klut og drar over med nal. Blir ganske bra.

Anonymkode: 8d5bf...aea

Skrevet

En god glassklut, rent vann og nal.

Anonymkode: 659f5...b7b

Skrevet

Låner utstyr fra jobben. Vindusmopp og nal. Men har lært hvordan bruke nal fra vindusvaskere, så det trengs god teknikk å få det bra på første forsøk

Anonymkode: 4f919...2e8

Skrevet

På den gamle måten. Vasker de med såpevann, skyller med eddikvann og bruker tilsutt en nal.

Anonymkode: 2b855...247

Skrevet

Vasker med zalovann, bruker nal og tørker over med tørr mikrofiberklut. Knall resultat 

Anonymkode: 2d033...a86

Skrevet

Sprayer med jif vindusspray, gnir over med kjøkkensvamp, bruker nal, og til slutt pusser jeg bort alle striper og skjolder med helt tørt kjøkkenpapir. Får deretter ingen striper i det hele tatt.

Skrevet

Jeg bruker mannen 😊👍 Han bruker en egenkomponert spray, nal og klut.

Anonymkode: 309cd...849

Skrevet

Bruker nylonvask og nal.

Anonymkode: fb552...36b

Skrevet
tante grusom master of law skrev (2 timer siden):

Sprayer med jif vindusspray, gnir over med kjøkkensvamp, bruker nal, og til slutt pusser jeg bort alle striper og skjolder med helt tørt kjøkkenpapir. Får deretter ingen striper i det hele tatt.

Nøyaktig sånn gjør jeg det også! Får bra resultat, men det går med utrolig mye kjøkkenrull 😄

Anonymkode: 12119...078

Skrevet

En våt (kun vann) og en tørr mikrofiberklut. Vasker med den våte og pusser tørt og blankt med den tørre. Raskt, rent, enkelt, miljøvennlig og stripefritt. 

Skrevet

Varmt vann med salmiakk, slenger over kluten og drar av vannet med nal, tørker nal og nedre kant av vindu med klut. Får ingen striper. 

Anonymkode: 448d2...31a

Skrevet

Gir mannen nal og bøtte 😂

Anonymkode: 47266...484

Skrevet

Liten dæsj zalo og bittelitt salmiakk, vasker over med klut og drar over med nal. 

Anonymkode: 6bc7b...a81

Skrevet

Mannen, legger meg ikke borti hva han bruker. 

Skrevet

Blir perfekt når jeg gjør dette. : Vann i bøtta, så litt vindusvask oppi. Tar jeg dette først oppi, blir det veldig mye skum. Bruker bare en liten dæsj, som en ert.

Bruker svamp og smører inn vann, ikke så mye at det drypper. Bruker nal, tørker av med kjøkkenhåndkle. I kantene bruker jeg tørkerull.  Når man flipper vinduene, passer jeg på å tørke der det er tre, slik at det ikke renner nedover når jeg flipper. Har aldri hatt striper. Og det går fort å vaske vinduer. 😊

Anonymkode: 446a0...6a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Blir perfekt når jeg gjør dette. : Vann i bøtta, så litt vindusvask oppi. Tar jeg dette først oppi, blir det veldig mye skum. Bruker bare en liten dæsj, som en ert.

Bruker svamp og smører inn vann, ikke så mye at det drypper. Bruker nal, tørker av med kjøkkenhåndkle. I kantene bruker jeg tørkerull.  Når man flipper vinduene, passer jeg på å tørke der det er tre, slik at det ikke renner nedover når jeg flipper. Har aldri hatt striper. Og det går fort å vaske vinduer. 😊

Nylonvask er det jeg bruker. 😁

Skrevet

nylonvask. genialt.

Anonymkode: befd4...006

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 21.4.2021 den 12.39):

Nøyaktig sånn gjør jeg det også! Får bra resultat, men det går med utrolig mye kjøkkenrull 😄

Anonymkode: 12119...078

Man kan faktisk bruke avispapir. 

Anonymkode: 65c9f...126

Skrevet

Man trenger verken dyre kluter man blir lurt til å kjøpe eller fancy maskiner. En tube nylonvask til noen tiere og en tørr klut etterpå gir skinnende rene vinduer uten striper. 

Anonymkode: 007c8...5d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...