Gå til innhold

Hva er det beste med våren for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det de lyse kveldene da man kan sitte ute og bare lukte på vår...

Anonymkode: 80f9b...747

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våkne opp til sol :D Da glemmer jeg fort at jeg egetlig hater å stå tidlig opp.

varmen! Er så deilig å bare gå med en lett sommerjakke og joggesko.

Deilig å begynne med fjellturer igjen.

Anonymkode: 6fbef...892

Skrevet

Når sola begynner å skikkelig varme. 

Masse fri i vente

Ca 9 mnd. med glede foran seg. (april-desember) 

Skrevet

Å våkne opp til blå himmel og sol

Løpeturer i deilig vårvær 

Å kjenne solen varme

Første utepilsen/vinen

Litt farge i fjeset og på armene 

Utetrening 

Jobbing i hagen

Eeelsker vår!

Anonymkode: fb3e9...8c4

Skrevet

At det er en bra periode for huet mitt. 

Mine nedeperioder kommer ca hver 3.-4.mnd og våren er alltid bra. Er akkurat ferdig med en nedeperiode nå og går lyse dager i møte. 

Anonymkode: d7f6b...e2d

Skrevet

Da forsvinner endelig eksemen til barnet mitt! Er så drittlei av eksemen på vinterstid som plutselig dukker opp overalt å som nesten er umulig å bli kvitt. Er heller ikke så populært når jeg måtte smøre han hele tiden. Men nå har vi allerede hatt mange dager med mildvær så nå har eksemen forsvunnet :D

Skrevet

Alt!! Jeg elsker våren!! 

Anonymkode: 988c9...6ba

Skrevet

Egentlig burde jeg hate våren. 😂 Er ekstremt allergisk, veldig lyssky, null energi, migrenen mye verre, store revmatiske plager. Hver dag er en kamp. Men! 

Barna ELSKER våren. De jubler hvis vi skal spise på verandaen i sola. De er ute fra de kommer hjem fra skole og barnehage til det er kveldsmat. Å se de så lykkelige når de er ute i hagen med venner er helt fantastisk. De er fortsatt ganske små, så jeg må sitte på verandaen /være ute endel sammen med dem. Men dette er meningen med livet. Så jeg elsker våren jeg også. 

Anonymkode: c2234...294

Skrevet

Jeg har virkelig ille kulde astma, så i januar og februar, så sitter jeg bare inne. Så for meg så er det så godt, å kunne komme meg ut, gå tur. Ta på meg sommerkjoler, få besøk av rådyr i hagen, all snøen som smelter og mye sol. Jeg er svært allergisk, så er ikke bare gøy. Men bedre enn januar og februar.

Anonymkode: 36bbf...df9

Skrevet

Absolutt alt utenom edderkopper og mygg. Jeg blir vinterdeprimert hvert år og våkner liksom til liv igjen når våren kommer. 

Anonymkode: 43f8e...234

Skrevet

Rene veier (feiet bort grus) og joggesko. Jeg tviholder fortsatt på den følelsen fra barndommen. Husker dere? Når vi fikk nye joggesko og løp en hel dag fordi man følte seg så lette. Jeg trodde seriøst jeg kunne fly. 😂 Ser at egne barn også løper rundt som kalver på vårslipp når longs kommer av og nye joggesko kommer på. 
Ellers elsker jeg soloppgang og fuglekvitter. Det er nesten som terapi med morgenkaffe i soloppgang med fugler som synger rundt meg. 

Skrevet

At solen varmer, at naturen våkner til liv, at det går an å sitte ute på terrassen, at vi rekker en tur ut etter barnehagen og middagen fordi mindre klær må på.

Anonymkode: a5eab...eb5

Skrevet

Jeg er også så gal at jeg synes det er fint å hente barn som er møkkete fra innerst til ytterst. Yngste har sett ut som en feier de siste to dagene. Ungene nyter å være ute med mindre klær. Dusje hver dag nå. Hun var til og med møkkete på tærne i går så jeg mistenker hun har løpt i bare sokker i sandkassa. 

Skrevet

Våren i kombinasjon med hjemmekontor gjør at jeg kan starte dagen med å sende barna på skolen og ta en kaffe i sola på trappa i stedet for å stampe i kø inn til byen☀️🌱

Anonymkode: 45c50...53e

Skrevet

Temperaturen.

Jeg mistrives når det blir for varmt eller for kaldt, på våren er det akkurat passe.

Ellers at naturen våkner, blomster og skogsturer hvor man hører fuglene kvitre omkapp, det er deilig.

Anonymkode: f922b...85b

Skrevet

Varmere vær og tynnere klær 🌞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...