tante grusom master of law Skrevet 19. april 2021 #26 Skrevet 19. april 2021 Hadde det vært min mann så hadde jeg skjønt at det var en slags spøk. Jeg hadde sagt hold snavla din impotente faen. Og så hadde vi ledd oss i hjel.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #27 Skrevet 19. april 2021 tante grusom master of law skrev (1 minutt siden): Hadde det vært min mann så hadde jeg skjønt at det var en slags spøk. Jeg hadde sagt hold snavla din impotente faen. Og så hadde vi ledd oss i hjel. Veldig spesiell sans for humor. Jeg håper at dere snakker slik når barna ikke er til stede, sånn at de ikke lærer seg samme måte å snakke med partneren sin på. Anonymkode: fcd59...578
tante grusom master of law Skrevet 19. april 2021 #28 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Veldig spesiell sans for humor. Jeg håper at dere snakker slik når barna ikke er til stede, sånn at de ikke lærer seg samme måte å snakke med partneren sin på. Anonymkode: fcd59...578 Vi slenger kommentarer til hverandre hele tiden, men med en meget humoristisk tone og ler av hverandres nye kommentarer. Vi har det rett og slett veldig gøy i familien. Barna har begynt å gi oss poeng for beste kommentar. Men jeg skal innrømme at eldstesønnen har begynt å gå forbi oss i finurlige kommentarer. Kan ikke tenke meg hvorfor dette skulle være dårlig på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #29 Skrevet 19. april 2021 tante grusom master of law skrev (12 minutter siden): Hadde det vært min mann så hadde jeg skjønt at det var en slags spøk. Jeg hadde sagt hold snavla din impotente faen. Og så hadde vi ledd oss i hjel. 😂 Anonymkode: 149f6...636
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #30 Skrevet 19. april 2021 Grunnen til at det skjedde var pga en misforståelse. Vi kjørte bil, jeg ønsket å prate for å få det ut av verden. Han nektet å se på meg, han ba meg om å stoppe sånn at han fikk gå hjem. Jeg syns at det ble for trist så jeg nektet. Da ble han veldig provosert, han skreik voldsomt til meg, skreik ekle ting til meg. Det var rett før han slo til meg nesten. Jeg gråt, tårene rant. Anonymkode: 8815f...56b
amandine Skrevet 19. april 2021 #31 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Grunnen til at det skjedde var pga en misforståelse. Vi kjørte bil, jeg ønsket å prate for å få det ut av verden. Han nektet å se på meg, han ba meg om å stoppe sånn at han fikk gå hjem. Jeg syns at det ble for trist så jeg nektet. Da ble han veldig provosert, han skreik voldsomt til meg, skreik ekle ting til meg. Det var rett før han slo til meg nesten. Jeg gråt, tårene rant. Anonymkode: 8815f...56b Det er virkelig ikke du som har et problem, det er han. Og han er ikke verdt fem flate øre. Jævla dust. Eller impotente faen, eller hva det nå var tante Grusom sa.
tante grusom master of law Skrevet 19. april 2021 #32 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Grunnen til at det skjedde var pga en misforståelse. Vi kjørte bil, jeg ønsket å prate for å få det ut av verden. Han nektet å se på meg, han ba meg om å stoppe sånn at han fikk gå hjem. Jeg syns at det ble for trist så jeg nektet. Da ble han veldig provosert, han skreik voldsomt til meg, skreik ekle ting til meg. Det var rett før han slo til meg nesten. Jeg gråt, tårene rant. Anonymkode: 8815f...56b Det der er selvsagt ikke greit.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #33 Skrevet 19. april 2021 Nei, det er ikke greit. Hvis det var hele grunnen... Da har han et problem. Anonymkode: 149f6...636
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #34 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Det er jeg ikke helt enig med deg i... En dame kan kalle en mann for en jævla kuk, uten at det er noen som reagerer nevneverdig på det. Ingen vet hvorfor han kalte henne det. Hun vil ikke svare på det heller. Gjør hun ikke det, tipper jeg dette er troll. Anonymkode: 149f6...636 Hvis jeg hadde kalt mannen min "jævla kuk", da ville jeg forstått at jeg var helt ferdig med ham, for slik behandler jeg ikke noen jeg er glad i og ønsker å dele livet med. Det har ganske enkelt med respekt å gjøre, og hadde jeg kalt mannen min for noe slikt hadde jeg ikke lenger hatt respekt for ham. Uten respekt, ikke noe forhold. Anonymkode: 85813...3b5
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #35 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Nei, det er ikke greit. Hvis det var hele grunnen... Da har han et problem. Anonymkode: 149f6...636 Ja. Det var hele grunnen. Jeg forstår det ikke. Har lagt store deler av kvelden.. Anonymkode: 8815f...56b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #36 Skrevet 19. april 2021 tante grusom master of law skrev (35 minutter siden): Vi slenger kommentarer til hverandre hele tiden, men med en meget humoristisk tone og ler av hverandres nye kommentarer. Vi har det rett og slett veldig gøy i familien. Barna har begynt å gi oss poeng for beste kommentar. Men jeg skal innrømme at eldstesønnen har begynt å gå forbi oss i finurlige kommentarer. Kan ikke tenke meg hvorfor dette skulle være dårlig på noen måte. Kaller dere hverandre for fitte og sånt foran barna????? Anonymkode: fcd59...578
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #37 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvis jeg hadde kalt mannen min "jævla kuk", da ville jeg forstått at jeg var helt ferdig med ham, for slik behandler jeg ikke noen jeg er glad i og ønsker å dele livet med. Det har ganske enkelt med respekt å gjøre, og hadde jeg kalt mannen min for noe slikt hadde jeg ikke lenger hatt respekt for ham. Uten respekt, ikke noe forhold. Anonymkode: 85813...3b5 Jeg sitter igjen med en følelse av at han ikke er glad i meg ja 😢 Anonymkode: 8815f...56b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #38 Skrevet 19. april 2021 amandine skrev (14 minutter siden): Det er virkelig ikke du som har et problem, det er han. Og han er ikke verdt fem flate øre. Jævla dust. Eller impotente faen, eller hva det nå var tante Grusom sa. Så godt å høre at det ikke er meg Anonymkode: 8815f...56b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #39 Skrevet 19. april 2021 Parterapi eller kom deg bort fra mannen. Høres ut som om du lever i et voldelig forhold, Hi. Har dere barn er det uakseptabelt. Anonymkode: 85813...3b5
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #40 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg sitter igjen med en følelse av at han ikke er glad i meg ja 😢 Anonymkode: 8815f...56b Kanskje du rett og slett skal ta ham på ordet. Flytt fra ham, du fortjener bedre. Anonymkode: 149f6...636
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #41 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg sitter igjen med en følelse av at han ikke er glad i meg ja 😢 Anonymkode: 8815f...56b Kanskje du rett og slett skal ta ham på ordet. Flytt fra ham, du fortjener bedre. Ja. Jeg burde virkelig det. Takk ❤ Anonymkode: 8815f...56b
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #42 Skrevet 20. april 2021 Mannen min kalte meg fittekjerring i en opphetet diskusjon en gang. Har aldri skjedd igjen. Han ba ikke om unnskyldning, men han vet selv at han gikk langt over streken. Har roet seg ned etter det. Anonymkode: 97e1b...8df
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #43 Skrevet 20. april 2021 Det har sødri skjedd, men jeg tenker at man må se an situasjonen. Noen par krangler moe grusomt eller oppfører seg horibelt mot hverandre. Hvis det var mannens reaksjon etter å ha funnet ut at kona var utro eller hadde ødelagt noe som var viktig for ham, med vilje, kunne det vært helt forstålig og egentlig en mild reaksjon. Om det skyltes at hun ikke hadde båret inn ved for eksempel ville det være ille. Anonymkode: 620c9...b83
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #44 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er jeg ikke helt enig med deg i... En dame kan kalle en mann for en jævla kuk, uten at det er noen som reagerer nevneverdig på det. Ingen vet hvorfor han kalte henne det. Hun vil ikke svare på det heller. Gjør hun ikke det, tipper jeg dette er troll. Anonymkode: 149f6...636 Det er så feil som det går ann å bli! Hvilket miljø vanker du i hvis folk ikke reagerer på at en dame kaller en mann en jævla kuk? Anonymkode: 91d84...c16
sug lut Skrevet 20. april 2021 #45 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Det er jeg ikke helt enig med deg i... En dame kan kalle en mann for en jævla kuk, uten at det er noen som reagerer nevneverdig på det. Ingen vet hvorfor han kalte henne det. Hun vil ikke svare på det heller. Gjør hun ikke det, tipper jeg dette er troll. Anonymkode: 149f6...636 Du ville kalt din partner slikt altså? Det sier mest om deg. Jeg har aldri og ville aldri kalt en partner noe slikt - eller noe i det hele tatt, det er ikke sånn vi lever. Jeg har heller aldri blitt kalt noe stygt av en partner, uansett situasjon. Men hei, si meg hvem du omgås...
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #46 Skrevet 20. april 2021 sug lut skrev (15 minutter siden): Du ville kalt din partner slikt altså? Det sier mest om deg. Jeg har aldri og ville aldri kalt en partner noe slikt - eller noe i det hele tatt, det er ikke sånn vi lever. Jeg har heller aldri blitt kalt noe stygt av en partner, uansett situasjon. Men hei, si meg hvem du omgås... Så det er bare på DiB at glosene kommer altså? Anonymkode: fcd59...578
tante grusom master of law Skrevet 20. april 2021 #47 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Kaller dere hverandre for fitte og sånt foran barna????? Anonymkode: fcd59...578 Nei hvis barna er tilstede bruker vi selvsagt ikke slike ord.
tante grusom master of law Skrevet 20. april 2021 #48 Skrevet 20. april 2021 tante grusom master of law skrev (6 minutter siden): Nei hvis barna er tilstede bruker vi selvsagt ikke slike ord. Bruker egentlig ikke slike ord i kommentarslengingen når barna ikke er tilstede heller. Vi er vel litt mer finurlige. Men om det skulle slinke med noe slikt innomellom så er det ingen som blir krenket av det altså. Vi kjenner hverandre godt, er ukrenkrenkbare, og synes det er veldig gøy. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal ta seg nær av alt mulig. Men selve tonen er selvsagt viktig. Det er viktig med en humoristisk tone. Vi ville aldri funnet på å kalle hverandre navn i en opphetet diskusjon feks.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2021 #49 Skrevet 20. april 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Han vil ikke si unnskyld til meg en gang. Jeg sier til han at jeg er lei meg og har vondt i hjertet. Han sier at den skal Han og bruke neste gang han ikke gidder å hjelpe til i huset. Anonymkode: 8815f...56b Høres prikk lik min ex, som heldigvis er min ex nå. Anonymkode: 9b41d...cdd
Anonym bruker Skrevet 21. april 2021 #50 Skrevet 21. april 2021 On 4/19/2021 at 4:07 PM, Anonym bruker said: Fitte og ber deg ryke og reise.. Anonymkode: 8815f...56b du har 2 valgt : snakke ut om det eller be om skilmisse Anonymkode: c1b42...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå