Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #1 Skrevet 19. april 2021 Skal gifte oss i November og jeg har egentlig ikke noen venner å invitere.Bare familie. Mine nære venner flyttet etter skole og jeg ble den av få som ble igjen(i en klasse på 25 stk. var vi 4 totalt igjen på plassen). Jeg kjenner ekstra på det nå når bryllupet planlegges.Jeg har flere bekjente, men som ikke er naturlig å invitere i et bryllup. All min tid har gått til barn og jobb.Har ikke vært noe «uteliv» heller pga barn. Føler meg som en taper😔Blir direkte flau når noen spør ang «vennene mine». Anonymkode: 1f653...f6f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #2 Skrevet 19. april 2021 Altså savner du dem ikke resten av tiden så er det jo ikke noe problem, ingenting tilsier at du må ha venner i bryllupet. Anonymkode: efe80...f74
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #3 Skrevet 19. april 2021 Hadde det også sånn. Valgte å gifte oss på en ambassade i utlandet pga det. Til anonym f74: selvsagt savner man venner utenom bryllup også, men legger du godviljen til klarer selv du å forstå hvor synlig det blir og hvor sårbar man blir i en slik situasjon. Anonymkode: f2136...fd9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #4 Skrevet 19. april 2021 Ble postet før jeg var ferdig.. Du har ikke noe å være flau for. Mange fler enn man tror er i tilsvarende situasjon. Noen har ikke en eneste nær, andre har familie de kan bruke som nære. Har du en god venninne som kan være forlover? Søster, svigerinne, tante e.l.? Når er bryllupet? Fordelen nå er jo at bryllup kan skaleres ned uten at noen hever et øyebryn. Har mannen mange han skal invitere? Er han villig til å redusere for å imøtekomme deg? Er noen partnere av hans venner nære nok til at du kan regne dem som dine? Bare husk du ikke er den første som har vært gjennom dette. Dessuten er det én dag av livet ditt. Prøv å eie dagen, og gled deg like mye, selv om den ikke blir som forestilt. Og det er mannen du skal gifte deg med, sånn til syvende og sist. Håper du og mannen din får en fin dag uansett. ❤ Anonymkode: f2136...fd9
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #5 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså savner du dem ikke resten av tiden så er det jo ikke noe problem, ingenting tilsier at du må ha venner i bryllupet. Anonymkode: efe80...f74 Du må være stokk dum du❗️ Anonymkode: ffefd...873
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #6 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså savner du dem ikke resten av tiden så er det jo ikke noe problem, ingenting tilsier at du må ha venner i bryllupet. Anonymkode: efe80...f74 Hadde masse venner før, men avstand og familie gjør nå sitt at man ikke sees så ofte. Jeg har (som de fleste) travle dager med full jobb, husarbeid og barn.Savner avogtil en god venn, men det ble så ekstra nå når jeg skal gifte meg🥺 Anonymkode: 1f653...f6f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #7 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ble postet før jeg var ferdig.. Du har ikke noe å være flau for. Mange fler enn man tror er i tilsvarende situasjon. Noen har ikke en eneste nær, andre har familie de kan bruke som nære. Har du en god venninne som kan være forlover? Søster, svigerinne, tante e.l.? Når er bryllupet? Fordelen nå er jo at bryllup kan skaleres ned uten at noen hever et øyebryn. Har mannen mange han skal invitere? Er han villig til å redusere for å imøtekomme deg? Er noen partnere av hans venner nære nok til at du kan regne dem som dine? Bare husk du ikke er den første som har vært gjennom dette. Dessuten er det én dag av livet ditt. Prøv å eie dagen, og gled deg like mye, selv om den ikke blir som forestilt. Og det er mannen du skal gifte deg med, sånn til syvende og sist. Håper du og mannen din får en fin dag uansett. ❤ Anonymkode: f2136...fd9 Tusen takk, veldig fint å lese det du skriver🥰 Jeg har en forlover(i familien) heldigvis, men ingen venner utenom det.Mannen min har 2 nære kompiser som begge skal være forlovere.Bryllupet blir(heldigvis) lite pga covid situasjonen. Håper det blir en fin dag, bare litt sårt å tenke på. Anonymkode: 1f653...f6f
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #8 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Du må være stokk dum du❗️ Anonymkode: ffefd...873 Slett ikke. Hvis alle hverdagene går rundt helt ok er det jo bare et tåpelig knefall for konvensjoner eller sosialt press om bryllupet blir et problem pga dette. Anonymkode: efe80...f74
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #9 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du må være stokk dum du❗️ Anonymkode: ffefd...873 Hun er jo ikke det... Anonymkode: 5ee00...2c4
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #10 Skrevet 19. april 2021 Kjenner følelsen.. Jeg driver og tenker på å arrangere 40-års laget mitt om et par år. Så slår det meg; har jeg venner å invitere utenom familie og kolleger? Jeg kommer på ei venninne som kan bli invitert. Jeg har ei barndomsvenninne som jeg trodde fortsatt var venninnen min, men jeg ble ikke invitert i bryllupet (før korona), så vennskapet vårt stikker nok ikke så dypt fra hennes side. Det var sårt og vondt. Heldigvis har jeg en stor og fantastisk familie, så fest blir det. Men likevel sårt å ikke ha venner å invitere. Anonymkode: c21ef...9db
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #11 Skrevet 19. april 2021 Jeg har vært gift to ganger. Den første gangen hadde jeg moren min der, og to venninner. Den andre ganger tilhørte alle gjestene brudgommens familie og vennekrets. Når jeg skal gifte meg med min samboer i 2023, vil det være på en ambassade med forlovere. For det ER sårt å ikke ha noen fra sin side i et bryllup. Anonymkode: 7fb67...380
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #12 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har vært gift to ganger. Den første gangen hadde jeg moren min der, og to venninner. Den andre ganger tilhørte alle gjestene brudgommens familie og vennekrets. Når jeg skal gifte meg med min samboer i 2023, vil det være på en ambassade med forlovere. For det ER sårt å ikke ha noen fra sin side i et bryllup. Anonymkode: 7fb67...380 Hvordor kommer ikke dine i bryllupet da? Familien? Moren din og venninnene? Anonymkode: efe80...f74
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #13 Skrevet 19. april 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Hvordor kommer ikke dine i bryllupet da? Familien? Moren din og venninnene? Anonymkode: efe80...f74 Jeg har ikke venninner, det er jo det som er. Familien min består av mine foreldre, som bor tvers over landet. Foreldrene mine er gamle, og moren min fikk ikke til å komme i bryllup nummer to fordi hun måtte stelle min far. Anonymkode: 7fb67...380
Anonym bruker Skrevet 19. april 2021 #14 Skrevet 19. april 2021 Jeg har det likt. Ingen nære venninner Anonymkode: 91fd6...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå