Gå til innhold

Hva bruker dere hagestuer til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en, men aner ikke hva jeg skal bruke den til. Den står tom og trenger en funksjon før den ender opp som utebod. 

Anonymkode: 5b670...6d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forresten en frittstående ute i hagen, ikke sånn som er festet på huset. 

Hi

Anonymkode: 5b670...6d9

Skrevet

Jeg har ikke hagestue, men hadde drivhus. Utenom drivhussesongen ble den brukt som hagestue for ungene også meg når jeg trengte ett avbrekk fra fire unger og mann i hus. Vi tok inn hagemøblene, pyntet og gjorde det koselig som vi ville ha det. Ungene brukte det mye. De satt der og gjorde lekser, var med venner osv. brettspill var noe de gjorde mye av der, det ble liksom litt nytt igjen når det ble på ett nytt sted. 

Min søster har laget seg hagestue for hun ønsket seg ett sted hun kunne trekke ut når det ble for mye gutter inne, men den er okupert nesten hele tiden. Ikke bare hun som liker ett sted uten alle de andre. Den ble ferdig i høst så de har ikke fått brukt den som den skal enda på varme dager, men den er daglig i bruk. De har innlagt strøm, jeg hadde skjøteledning ut slik at vi hadde litt lys eller kunne sette på en varmeovn når det var kaldt ute. Trengte ikke å ha det veldig varmt der, men litt varmere enn minusgrader som var ute var godt. 

Ser ungene har okupert naboens hagestue. Der er det ungdomslatter, musikk og det som hører til hver dag. Før så var det fester der, nå er det lite av det. 

Anonymkode: 44ed8...7ea

Skrevet

Hagestue er perfekt rømningssted når huset er fylt med fotball, når du ønsker bitte litt fred i kaffepausen din eller tid til å finne roen. Det er noe med å gå fra et sted til et annet som gir ro.

Anonymkode: 9d3a5...67e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...