Gå til innhold

Endelig, prevensjon for menn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kult. Så bra

Anonymkode: 69573...705

Skrevet

Blir neppe en bestselger, det der.. 

Anonymkode: 1ebeb...e7c

Skrevet

Ja den vil han nok ta! Alt for at jeg skal slippe p piller og p sprøyter der jeg mister all sexlyst,blir hissig og ekstremt trøtt.

Anonymkode: 4192c...cc7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

https://www.nrk.no/trondelag/nar-kommer-hormonell-prevensjon-for-menn_-glem-p-piller-for-menn_-snart-kommer-p-geleen-1.15442725

Hadde deres menn brukt den? Tror min mann hadde sagt nei "jeg vil ikke ha noe dritt i min kropp". Da hadde jeg svart med samme mynt. 

Skal be han lese artikkelen idag. Spent på hva han sier.

Anonymkode: 1029c...8cc

Nå kan vi endelig trolle alle "alfahanner" som er for pysete til å bruke hormonell prevensjon 🤣🤣🤣 Og nå kan de ikke si at de ble lurt til å bli far - smør på geleen, gutt, så slipper du å gjøre tilfeldige ons gravid. 

Anonymkode: b30aa...bd2

Skrevet

Noe sier meg at dette ikke blir en hit. Gutta er vant til at det er damer som bruker prevensjon. Og så tror jeg ikke de "tør" bruke geleen av hensyn til sin kropp, helse og evt bivirkninger, men at vi skal utsette kroppen for diverse hormoner, ja det er greit.

Dette var bare min tanke. Håper jeg tar feil.

Hi 

Anonymkode: 1029c...8cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Nå kan vi endelig trolle alle "alfahanner" som er for pysete til å bruke hormonell prevensjon 🤣🤣🤣 Og nå kan de ikke si at de ble lurt til å bli far - smør på geleen, gutt, så slipper du å gjøre tilfeldige ons gravid. 

Anonymkode: b30aa...bd2

Dette er jo den største fordelen! Menn kan ikke lenger syte over at dama «lurte dem» til å bli fedre.

Anonymkode: a3a26...af0

Skrevet

En av fem er allerede steril/har så dårlig sædkvalitet at de ikke kan lage barn uansett, så en liten dæsj gelé i ny og ne holder i massevis.. 

Anonymkode: 1ebeb...e7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...