Gå til innhold

Er 40+ og trenger skohjelp :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke flink å kjøpe sko og ender med joggesko eller noe jalla. Savner å ha noen fine hverdagssko som passer til dongeri og vanlige klær men som likevel ikke er joggesko og at man er litt «pynta». Hva går man i når man er i midten av førtiåra!?

Anonymkode: 2b760...624

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har lave Dr.Martens som passer til skjørt, jeans, kjole. På jobb blir det de, Birkenstock eller sneakers, (Puma, Arrk, Nike, Veja) har 2-3 par liggende på jobb. Går til jobb da bruker jeg joggesko, og bytter sko når jeg kommer på jobb med noen som passer dagens antrekk. 

Om jeg skal være sosial (hva er det egentlig...) bruker jeg ankelboots, pumps, høye sandaler etc. Kommer an på årstid, antrekk og anledning. 

Lille vinkel sko har veldig godt utvalg. 

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Takk begge to. Jeg fungerer ikke i hæler 😂. Jeg får lete litt rundt og se på folk jeg møter på gata litt mer hva de går i 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Takk begge to. Jeg fungerer ikke i hæler 😂. Jeg får lete litt rundt og se på folk jeg møter på gata litt mer hva de går i 😂

Har ankelboots med lav og høy hæl. Høye hæler bruker jeg mest når jeg pynter meg osv. 

Disse bruker jeg ofte både til jeans, dressbukse og til kjole https://www.footway.com/no/product/1461-84-black

Skrevet

Jeg er veldig glad i sko, og de dagene jeg ikke orker tanken på å gå med hæler, så har jeg disse. Nå ser jeg at de trenger litt en liten skopuss alle sammen da 😉. Jeg er veldig glad i Nude og Mikael Kors. Noen av de er flate og andre med en liten kilehæl. Jeg liker litt bling, da jeg kan ha de på jobben sammen med litt pene klær. Hadde et par i gull som jeg elsket, men de måtte jeg dessverre kaste.

image.png.56da2b30ca139adbf5834fc76af4e135.png

Anonymkode: 8e06d...5ad

Skrevet

Dytter litt for deg hi, siden jeg og kunne trengt noen tips 😊

Anonymkode: 1cb6e...cd2

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 18.4.2021 den 11.59):

Jeg er veldig glad i sko, og de dagene jeg ikke orker tanken på å gå med hæler, så har jeg disse. Nå ser jeg at de trenger litt en liten skopuss alle sammen da 😉. Jeg er veldig glad i Nude og Mikael Kors. Noen av de er flate og andre med en liten kilehæl. Jeg liker litt bling, da jeg kan ha de på jobben sammen med litt pene klær. Hadde et par i gull som jeg elsket, men de måtte jeg dessverre kaste.

image.png.56da2b30ca139adbf5834fc76af4e135.png

Anonymkode: 8e06d...5ad

Ååå, de midt foran var fine! Hvilket merke er det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...